Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Joto schreef:Hmm ze slaat ook of niet? Bij minuut 6 of 7 meende ik te zien? Misschien iets claustro achtigs? voor mijn gevoel wil ze eerder los komen
Lisa_vD schreef:Stond ze vroeger misschien aan de andere kant. Paard van mijn vriendin deed ook zoiets dergelijks. Nu die weer aan de andere kant staat, staat ze weer rustig stil
daisyzearke schreef:misschien kun je proberen haar wat losser te zetten en dan een hooinet zodat ze iets te doen hebt . en je tussenschot verstevigen kan misschien ook helpen ?
tinkert_tje schreef:er ligt een rubbere mat op de grond
ze glijd niet weg
ik kan niet zachter de bochten nemen we staan zowat stil
en ze doet het nu ook als je stil staat
ze had het eerder ook niet dus hoe kan dat dan ????
we reden heel nederland door
tinkert_tje schreef:We hebben ook een paard gehad die dit van de ene op de andere dag is gaan doen. Tussenschot scheef of eruit is toch meestal de oplossing.ze had het eerder ook niet dus hoe kan dat dan ????
Katja schreef:tinkert_tje schreef:We hebben ook een paard gehad die dit van de ene op de andere dag is gaan doen. Tussenschot scheef of eruit is toch meestal de oplossing.ze had het eerder ook niet dus hoe kan dat dan ????