Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke20 schreef:in preciepe moet de verkoper het paard terug nemen. het paard is niet geschikt voor wat jij voor ogen had. weet je zeker dat hij ruin is en geen klophengst? staat hij hoog in het voer? dat kan je misschien in mindering brengen of minder energierijkvoer geven.
daantjuhhh schreef:ikke20 schreef:in preciepe moet de verkoper het paard terug nemen. het paard is niet geschikt voor wat jij voor ogen had.
Weet je hoevaak wij mensen waarschuwen van dit is niet jou paard?
Deze is nog te jong voor jou ervaring!
Ik vind niet dat je de manege houder hier van aansprakelijk kan stellen.
Jordy schreef:Als dit het ware aard van het paard is en jij je daar toch niet veilig bij voelt dan doe je er denk ik het beste aan om hem te verkopen.
Jij beschouwt hem als niet te vertrouwen,maar misschien is de klik er gewoon niet bij jullie?
Er zijn een heleboel mensen die een angstig of gespannen paard een uitdaging vinden.
Als je eerlijk bent tegen de potentiele kopers dan lijkt het mij geen probleem om hem te verkopen.
anneliesdj schreef:daantjuhhh schreef:
Weet je hoevaak wij mensen waarschuwen van dit is niet jou paard?
Deze is nog te jong voor jou ervaring!
Ik vind niet dat je de manege houder hier van aansprakelijk kan stellen.
Dit heeft niet te maken met de manegehouder aansprakelijk stellen, als het paard niet voldoet aan het doel wat jij voor ogen had mag je hem binnen 6-8 weken terug doen. Of daar nu wel of geen goede reden voor is, het is nu eenmaal zo.
Daarbij heeft de TS niets gezegd over haar ervaring of de leeftijd van het paard dus daar kun jij ook niets over zeggen.
daantjuhhh schreef:anneliesdj schreef:Dit heeft niet te maken met de manegehouder aansprakelijk stellen, als het paard niet voldoet aan het doel wat jij voor ogen had mag je hem binnen 6-8 weken terug doen. Of daar nu wel of geen goede reden voor is, het is nu eenmaal zo.
Daarbij heeft de TS niets gezegd over haar ervaring of de leeftijd van het paard dus daar kun jij ook niets over zeggen.
hmmm... dit is wel flauw knippen hoor..
Er staat nog veel meer bij!
anneliesdj schreef:daantjuhhh schreef:
hmmm... dit is wel flauw knippen hoor..
Er staat nog veel meer bij!
Vind ik niet hoor, ik wilde even reageren op die paar zinnen, de rest is niet direct van toepassing

corrybos schreef:Hallo ,
Eigenlijk wil ik hem wel verkopen maar ik beschouw hem als niet te vertrouwen. En ik wil een ander niet aan doen waar mee ik nu zelf zit. De verkoper (een manage) neemt hem ook niet terug, "hij is toch goed gekeurd". Ruilen kon wel maar ze hadden niets staan wat geschikt was. Wat voor opties blijven er over ?