de vraag
,,bij ons in de buurt lopen heel veel ''bloedpaarden''
deze krijgen ook veel veulens en ik heb gehoord dat deze na zoveel maandan worden opgehaald en naar de slacht worden gebracht.. maar hier zitten zulke mooie veulens bij!! kwam er vanmiddag nog langs met mijn moeder en die stopte langs de weg en mijn oog viel meteen op een veulen die lekker lag te dutten.. toen deze opstond stond ik met me mond vol tanden
.. zooo moooooii!!! en toen zei mijn moeder anders ga je sparen kun je zo'n veulen kopen!! (ik heb zelf ook al een paard bekijk eventueel mijn profiel voor verdere info
),, maar zulke paarden zullen wel natuurlijk geen papieren enzo hebben. zijn er hier soms bokkers die er ervaring mee hebben of goeie tips hebben?? het is niet dat ik meteen dit jaar zo'n veulen wil kopen (HET WAS WEL EEN ECCHHTTT SCHATJE
),, maar dat zou mij op het moment niet lukken.maar verkopen ze deze veulens ook of alleen naar de slacht?? allerlei informatie is welkom .. vind soms die ''bloedpaarden'' ook wel zielig geen mens om zich heen enzo.. ja ik noem ze ''bloedpaarden'' omdat ik er namelijk geen ander woord voor zou hebben en ze noemen we ze hier in de omgeving...alvast bedankt voor het lezen