maar zo niet mag het wel verplaatst worden,, ik kon echt niks vinden waar het zou moeten staan...?Er is een groote oplichter op marktplaats! die verkoopt paarden ( die niet van hem zijn ) of doet in ieder geval alsof hy ze te koop heeft,, er bieden sommige mensen wel 2000 euro op,... hier een stukje van iemand waarvan een plaatje van haar paardje is gebruikt op zo een advertentie:
*Tot mijn grote verbazing zag ik zojuist dat er een foto van onze pony Black Beauty op marktplaats staat, mensen uit Nijmegen bieden hem te koop aan en zo nog 14 andere pony's.
Wij zijn heel erg blij met onze Black Beauty en die is zeker niet te koop,dus mensen ik wil jullie alleen maar waarschuwen. ( de pony op de foto zullen jullie DAAR zeker niet aantreffen. )
Heel vervelend de advertentie word door Marktplaats steeds verwijderd,
maar van iemand anders een foto erop zetten, mag dat wel?
*
De man komt uit Gelderland ( nijmegen) en heet : de Jongh
Hy betrekt er een vrouw en kind by ( of doet alsof hy een vrouw en kind heeft )
Hy laat ook byv. zyn 'kind' schrijven op de advertentie van die black beauty over wat zy allemaal heeft mee gemaakt enz...
Maar als je dan de andere advertenties van die man ziet... zie je als je goed kijkt ( zoals ik heb gedaan
) deze dingen die erg op merkelijk zyn,..! :dit stukje vond ik erg op merkelijk,..:
te koop aangeboden een 12 jarige fokmerrie uit de bonte hengst Ico Sun, deze merrie kan niet gereden worden door een vroeger ongeluk op een buitenrit. Ze reden gewoon langs een rustige weg, alleen daar kwam een auto langs rijden waarvan de vrouw achter het stuur en slaap is gevallen en zo in de riching van de groep ruiters reed. Daarbij heeft ze 2 paarden geraakt, waavan ook Shine. Shine heeft toen een scheurtje in haar pees gekregen en erge last van haar rug, het scheurtje is na lange tijd weer hersteld. Haar rug heeft ze geen last van zolang er niet op haar gereden word! Bij deze merrie krijgt u haar veulen erbij. Het zijn beiden erg lieve paard en sociaal in de groep. Normale prijsklasse!
* deze advertentie : Haflinger merrie [z1 dressuur]
De fotos,, 2 HEEL verschillende haflingers,.. qua bouw,, kleur,, en de bles!
Maar het ALLER ERGSTE WAT JE KAN ZIEN! :
naam advertentie: 3 Jarige Hengst [Ed King Hill]
kijk de fotos is heel goed en kijk of je verschil ziet
! ik zag het binnen 1 seconde!Foto 1.. heel klijne kol...
Foto 2 ... ineens is die kol een paar cm gegroeid
Foto 3 .. De kol was in zn jeugd zeker een druip kol!
Fotos kan ik er niet by zetten ivm marktplaats een bescherming er op heeft staan... sorry... maar je kan wel op marktplaats.nl in typen: black beauty en dan de advertentie met de naam: Chique zwarte e-pony [M1 Dressuur]
Ja sure -_-' duidelijk een oplichter dus,,.! met alle bewijs van dien en een boos iemand omdat haar paardje er by word betrokken!
Hiermee probeer ik iedereen duidelijk te maken... uit te kijken voor die man met zn * duure* paardjes die hy niet eens heeft...! En probeer dit rond te mailen en te zeggen zodat iedereen die mogelijk een paardje wilt kopen dat in ieder geval weet.. en niet by een rare man terecht komt of zn geld kwijt raakt aan die rare man :| !
En in de Z1 rijd je toch met stang en trens of? *ben geen wedstrijdmens* 
en alleen aan de achtergronden zie je het ook al