Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dolor schreef:ik zou de 2 paards trailer huren. weet je zeker dat alles goed gaat.

russel schreef:Ik zou het absoluut niet doen. 2 paads heeft tussenschot. Stel dat de paarden tegen elkaar geplakt naar 1 kant gaan hangen en je stabiliteit is weg, trailer kiept om, eeuwig spijt.
het kan misschien wel goed gaan, maar zoals eerder gezegd werd ben je ten eerste al niet verzekerd, ten tweede kunnen ze elkaar heel naar beschadigen als is het alleen dat ze uit evenwicht raken en met de benen elkaar stuk maken ofzo....

Melissa24 schreef:Als je van plan bent om bijde paarden in een 1,5 paards trailer te vervoeren ben je NIET VERZEKERD!!!
Zou het ZEKER afraden.
en zeker als ze langere tijd moeten staan zou ik liever een 2 paardstrailer gebruiken grobo schreef:Waarschijnlijk ben je met 2 in de anderhalfstrailer te zwaar beladen. Je zou de combinatie kunnen laten wegen.
Mocht je toch te zwaar zijn en gaan rijden en de kleine kans dat je zou worden aangehouden met 2 in de anderhalfspaard er waarschijnlijk 1 moeten uithalen.....en daar zit je ook niet op te wachten.
Je kunt ook nog 2x maal rijden met je eigen trailer.
Neem aan dat je ook de 2 paardstrailer dezelfde dag of een dag later nog gaat terugbrengen. Dan heb je die tijd toch al kwijt.
ikke schreef:grobo schreef:Waarschijnlijk ben je met 2 in de anderhalfstrailer te zwaar beladen. Je zou de combinatie kunnen laten wegen.
Mocht je toch te zwaar zijn en gaan rijden en de kleine kans dat je zou worden aangehouden met 2 in de anderhalfspaard er waarschijnlijk 1 moeten uithalen.....en daar zit je ook niet op te wachten.
Je kunt ook nog 2x maal rijden met je eigen trailer.
Neem aan dat je ook de 2 paardstrailer dezelfde dag of een dag later nog gaat terugbrengen. Dan heb je die tijd toch al kwijt.
Gutgutgut, zijn wij nu de enigsten die begrijpen wat er werkelijk aan de hand is??
al stop je 2 Shetten in een 1-paards, zoalng je binnen de grenzen van je laadvermogen blijft, mag dat allemaal!
Let op: zonder tussenschot mag alleen bij onbeslagen paarden!