Nathalie1983 schreef:Ik vind het vervelend voor je, maar jij stapt op dat paard en daar zit een risico aan verbonden waar je zelf voor kiest. Ik vind het al raar dat je dit zou willen verhalen op de eigenaar... heeft ze je gedwongen op dat paard te gaan rijden?
Vreemde vraag.
Natuurlijk heeft ze me niet gedwongen. Ik zou er geen zaak voor over hebben, maar als de eigenaresse ZELF aanbiedt om eventueel (wanneer dat niet op een andere manier lukt) de schade via haar WA verzekering te verhalen, zeg ik geen nee.
Haar aanbod is dus de reden dat 'ik dat zou willen verhalen op de eigenaar'
Op het ziekenhuis is misschien een optie, maar ik vermoed van niet. En mijn eigen verzekering? Welke? WA? Daarin zijn alleen mijn eigen huisdieren verzekerd wanneer ze schade toebrengen aan derden....
Mijn kleding en laarzen zijn niet speciaal verzekerd.... Overigens beweerde een collega van me vandaag dat toen zij een ziekenhuisopname had en haar broek deels mee-gegipst werd, zij de broek via haar ziektekostenverzekeraar terug kreeg.
En weet even niet meer wie het vroeg, maar nee, er zaten uiteraard geen ritsen in mijn laars....