Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
zou meer in de richting komen voor een paard met draadwond maar wel opgeleid tot niveau Z 
doom schreef:Ik vind zelf 8000 euro uit jou verhaal te lezen ook te veel ..
ik kan het natuurlijk zo zonder foto of wat dan ook van de kogel ook moeilijk inschatten hoe de kogel er uit ziet .. (maar snap volkomen dat je nog geen foto's plaatst!)
voor een draadwond (dus een schoonheidfout) is 8000 gewoon te veel ..
5000/6000zou meer in de richting komen voor een paard met draadwond maar wel opgeleid tot niveau Z

Yetse schreef:Ik zat zelf ook richting de 4900-5000 euro te denken.
Yetse schreef:Ik zat zelf ook richting de 4900-5000 euro te denken.
git schreef:Al vraagt de eigenaar 8 miljoen, dat is niet jouw zaak. Jouw zaak is of je er 8000 euro voor over hebt.
Helaas is het niet aan de koper om te bepalen of de verkoopprijs realistisch is of niet.
Het is maar wat een gek er voor geeft zeggen ze niet voor niets.
git schreef:ja natuurlijk snap ik dat wel, maar het is toch niet aan de kopende partij om de prijs te bepalen ?
Ik snap wel dat je dat paard graag wil kopen voor een lagere prijs, maar ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat je daar als koper geen invloed op kunt uitoefenen.Als de verkoper bij zijn 8000 euro blijft, en de koper vind het paard dat niet waard. dan houd het toch op ?
de ts vraagt in haar verhaal of de verkopende partij voor dit paard 8000 euro mag vragen. Ja natuurlijk mag hij dat, ik zeg daarmee niet dat het paard dat waard is, ik zeg daarmee alleen dat je als kopende partij de prijs niet bepaald.
Yetse schreef:Bovendien hoorde ik van de eigenaar dat de slof er altijd 'voor de zekerheid' aanhangt.
Het paard is zeer groot en sterk, maakt zich ook sterk bij bepaalde oefeningen. De slof hangt er slap bij, daar niet van, maar ik ben bang dat dit paard niet goed onder controle te houden valt op wedstrijden. Dat is ook de reden van de eigenaar waarom de combinatie niet gestart is. Hij is bang dat hij het dier niet onder controle houdt. Vraag ik mij weer af of dit niet rijtechnisch op te lossen is, om er een slof aan de hangen 'voor de zekerheid' ben ik geen voorstander van.....
Het dier is snel, vrij kijkerig (daar heb ikzelf geen moeite mee), ik heb wel moeite met het feit dat ik het misschien niet kan starten omdat het een tiran wordt op wedstrijden.
dat van die slof.