Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

sommigen hebben een grote fantasie!
Citaat:Omdat de koop niet is doorgegaan bied ik haar opnieuw te koop aan. Dit hoor je niet in een advertentie te zetten. Je zet er neer: wegens tijdgebrek/overcompleet oid, maar dát niet.
lynn is 13 jarige merrie van ongeveer 1.65 hoog.
Ze is donkerbruin, met 1 wit voetje, in de zomer heeft ze hele mooie lichte kleur ( zie profiel)
Ze is voornamelijk dressuurmatig/recreatief gereden. Ze is verkeersmak en geschikt voor beginners.
Lynn staat niet graag alleen, en is heel sociaal naar andere paarden toe.
vader Julio mariner
moeder alleta
Lynn gaat alleen weg naar een goed tehuis, geen handelaren of maneges. Ook is weidegang verplicht.
Lynn (Julio Marinier x VADER v/d MOEDER) is een 13jarige bruine merrie (1.65m) met weinig aftekeningen, braaf onder het zadel en in de hand, verkeersmak en voornamelijk recreatief gereden.
Een nieuw tehuis met andere paarden en weidegang is een vereiste.
Handelaren en maneges hoeven niet te reageren.
vp is 2000-
Als je 2000 euro voor haar wilt hebben, zet je óf je vraagprijs hoger, óf je zet erbij: VASTE PRIJS € 2000,-
Evt. met toebehoren te koop
). Super lief persoon maar qua rijden leek het mij niets. Natuurlijk lachten mijn ouders hier wat minder mee
maar ik wou 100% zeker zijn dat ze goed terecht kwam, bij mensen die een juiste en vriendelijke manier van rijden hebben. En ik moet zeggen: ze is met haar poep in de boter gevallen nu! Ze is echt rotverwend daar en ik ben super tevreden dat ik die thuis voor haar heb kunnen vinden. Dus het hangt er wat vanaf waar jij tevreden mee neemt en hoe lang het duurt voor de juiste mensen zich aanbieden.