Hoe hang je in zo’n kast een zadelsteun en een hoofdstelhouder? Boor je gewoon gaatjes in de achterwand? Is zo’n achterwand wel sterk genoeg om het gewicht van een zadel te dragen?
Tips zijn zeer welkom!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dan ga ik liever knutselen

) Ik had gedacht om anders de zadelsteun aan een zijwand te hangen ipv de achterwand. tenzij iemand zegt dat dat een slecht idee is?
- dat mijn vriend niet echt heel handig is. En ik ben het ook niet. Dus ik zou niet weten hoe we aan zo’n constructie zouden moeten beginnen
VoulezVous schreef:ik heb ook een metalen archief kast. voor het zadel en hoofstel
Ze hebben aan de zijkant een pvc pijp geplaatst in de omgekeerde L vorm. dit idee dus: ┌
Dan hang je zadel dus niet echt.. (ook geen problemen met zwakke wanden) maar staat dus meer op die PVC pijp.
Bijkomend voordeel, de pvc pijp zou je zo kunnen monteren dat ie kandraaien, handig met opbergen..
En als de archief kast neit heel diep is. is dit zowiezo misch wel een uitkomst..
De mijne was ook niet diep genoeg, dus vandaar deze oplossing..
Ik hoop dat je het een beetje snapt..