Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nikka schreef:Heb ook problemen gehad met trailerladen en heb hulp gehad (Wendy Mischran) op de Monty Roberts manier. Gaat nu super. Hij is nog niet helemaal klaar maar ik kan vrijwel alleen laden. Ze moeten nu nog wel de klep achter me dicht doen maar binnenkort laadt hij wel uit zichzelf. Aanrader!

cissy schreef:en zo zijn er nog meer die kunnen helpen...![]()
Maar dit klinkt als een 'dikke vinger'-paardje en haal er aub hulp bij want die vinger wordt alleen maar dikker als je niet zorgt dat de verhoudingen weer gaan kloppen.
Je paard maakt nu duidelijk de dienst uit want als ze er thuis wel braaf op gaat en terug naar huis niet dan is ze er dus niet bang voor.
Daarnaast, als je de zoekfunctie gebruikt en zoekt op trailerladen dan vindt je een hele berg topics daarover.
Succes!

Raja schreef:kijk ook eens op http://www.dreamstables.nl
Edit: Sorry de site doet het niet! ik heb een aantal jaar geleden mijn paard naar de dreamstables willen brengen voor een trailertraining, ben gaan kijken ed, zag er erg goed uit, maar mijn paard werd kreupel en heb daarna nooit meer op hem kunnen rijden... Geen trailertraining gedaan dus, maar ik had al een afspraak en alles...
Maar de site doet het dus niet meer! Sorry!!

barreltjuh schreef:Heey hier nog iemand die moeite heeft met trailer laden. Ik heb zondag wedstrijd en zou eigenlijk rijdend heen gaan (is namelijk vlakbij) maar heb nu toch een trailer kunnen lenen van iemand. Mijn paard gaat stil staan voor de klep. En als iemand hem dan een tikje geeft zet ie 1 voet op de klep en daarna springt ie er naast. Ja ik kan geen 600 kilo houden....
Maja ik ga vandaag morgen en overmorgen met hem oefenen in de hoop dat het zondag dan redelijk gaat. Dus nog iemand tips?
.