Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
als je die ziet stuntelen... ) Citaat:Het is gewoon hetzelfde als rijden zonder trailer, maar dan iets langzamer
heb daarom meer lessen van te voren genomen dan gebruikelijk was. Maar had daar dus wel baat bij! Nou prop ik de trailer in het kleinste gaatje maar dat is kwestie van oefenen.
, maar ik vind het een beetje onzin om er nog 1 te starten haha.. nina88 schreef:@Lotte29; sorry dat ik je topic een beetje overneem, maar ik vind het een beetje onzin om er nog 1 te starten haha..
nina88 schreef:@superpluisje; hoeveel uur les heb je gehad?
driebergen schreef:een kennis 3x en nog niet gehaald.
uiteindelijk heeft ze een trailer gekocht, die ze in combinatie met de auto van dr vriend zonder E mocht rijden.
Ik ga het ook proberen. 8 uur les op een dag en aansluitend examen. ben benieuwd of het lukt. zo niet, rijd ik met dezelfde combinatie en heb dus geen E nodig.
cissy schreef:Citaat:Het is gewoon hetzelfde als rijden zonder trailer, maar dan iets langzamer
dat ben ik niet helemaal met je eens, niet iedereen kan met een trailer rijden, er zijn niet voor niks een hoop paarden met trailerproblemen omdat de baas niet goed rijdt.![]()
Ook is met trailer rijden echt niet hetzelfde als zonder maar dan langzamer, het optrekken en de bochten door, de rotondes etc moet je echt niet alleen maar langzamer nemen. Je moet je heel erg bewust ervan zijn dat je paard niet weet welke kant jij opgaat of wanneer jij remt/optrekt. Hij ziet de knipperlichten niet en daarnaast kan ie ook niet logisch nadenken dat jij dan links of rechtsaf gaat.
Ik ben ook in 1 keer geslaagd maar had vreselijk moeite met links en rechts in mn spiegels....heb daarom meer lessen van te voren genomen dan gebruikelijk was. Maar had daar dus wel baat bij! Nou prop ik de trailer in het kleinste gaatje maar dat is kwestie van oefenen.