Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dealer schreef:Setjes, halstertouwen en vooral: veel dekens
LiSSy schreef:ik kijk juist naar de exclusievere spullen, die goedkope prut hebben ze overal wel!
Ilzas schreef:Inderdaad: Jodpuhrbroeken (in meerdere maten/ kleuren): nergens te krijgen.
Bucas tussenmaten en andere modellen zoals de Power turnout halve hals: nergens te krijgen
Keus in Mexicaanse neusriemen/ hoofdstellen: nergens te vinden, als je met bontje, in het bruin, met ringen wilt.
Singels: idem dito mega weinig keus bij Divoza: als je en anatomisch wilt en leer en dubbel elastiek bijvoorbeeld.
Spaanse spullen: zadels, halsters, lijnen in geel rood.
Chaps en leren laarzen in grote en kort kuitmaten.
Barbour waxcoats of die geruite waxcoats: nergens meer te vinden
Scum schreef:Ilzas schreef:Inderdaad: Jodpuhrbroeken (in meerdere maten/ kleuren): nergens te krijgen.
Bucas tussenmaten en andere modellen zoals de Power turnout halve hals: nergens te krijgen
Keus in Mexicaanse neusriemen/ hoofdstellen: nergens te vinden, als je met bontje, in het bruin, met ringen wilt.
Singels: idem dito mega weinig keus bij Divoza: als je en anatomisch wilt en leer en dubbel elastiek bijvoorbeeld.
Ik weet niet waar jij woont. Maar vorige week was ik in een winkel die er een heel rek vol hadden met jodphur rijbroeken.
Scum schreef:Ilzas schreef:Inderdaad: Jodpuhrbroeken (in meerdere maten/ kleuren): nergens te krijgen.
Ik weet niet waar jij woont. Maar vorige week was ik in een winkel die er een heel rek vol hadden met jodphur rijbroeken.
draumpje schreef:in alle winkels wara ik kom hebben ze meestal alleen de jodphurbroeken van de gangbare merken zoals eurostar, cavallo etc etc
en die broeken vind ik erg lelijk kwa model, e pijpen sluiten nauw aan terwijl ik wat wijder uitlopende pijpen wil...en dan kom je al gauw op sonnenreiter uit die verschrikkelijk prijzig zijn
Marrepar schreef:Ik zou voor de meer exclusieve dingen gaan, elke webwinkel heeft zowat standaard die HH en andere goedkopere merken in zn assortiment..