Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Als je auto bijv 1000 kilo weegt, mag je trailer incl. paard maximum 1000 kilo wegen. Volgens mij zit het zo. Correct me if i'm wrong.

MissPromiss schreef:<<knip>>
Hierbij moet je wel opletten dat je paard niet zwaarder is dan 660
, blijft natuurlijk wel een pony op het eerste gezicht! cissy schreef:mensen lees de FAQ eens door!!! er wordt hier weer lustig op los gezwetst en met gewichten gegooid die niet kloppen of niet volledig zijn!
cissy schreef:mensen lees de FAQ eens door!!! er wordt hier weer lustig op los gezwetst en met gewichten gegooid die niet kloppen of niet volledig zijn!

cissy schreef:@misspromiss, nee, maar op Areke, Moniek en Saroanda oa.
Er zijn al zoveel topics over en nog steeds zie je verkeerde gewichten voorbij komen... speciaal in de FAQ gezet en toch zijn er nog steeds van dit soort topics...
MissPromiss schreef:cissy schreef:mensen lees de FAQ eens door!!! er wordt hier weer lustig op los gezwetst en met gewichten gegooid die niet kloppen of niet volledig zijn!
Doel je nu op mij?
Dit is gewoon informatie rechtstreeks van de RDW dus neem aan dat dat wel klopt
ikke schreef:Lees dan de volgende keer wat beter en gebruik ook hun termen, in plaats van weer andere, onduidelijke termen te introduceren. Het is laadvermogen en niet draagvermogen..........
cissy schreef:@misspromiss, nee, maar op Areke, Moniek en Saraanda oa.
Er zijn al zoveel topics over en nog steeds zie je verkeerde gewichten voorbij komen... speciaal in de FAQ gezet en toch zijn er nog steeds van dit soort topics...
runningkawa schreef:Maar als je toch het een en ander wilt weten over rijbewijzen, dan zit je bij ikke aan het juiste adres.
Een vreselijk ondertoon bemerk ik ook niet, wel dat je er onderhand simpel van wordt dat mensen de faq niet lezen.
En dat is imo helemaal terecht

MissPromiss schreef:ikke schreef:Lees dan de volgende keer wat beter en gebruik ook hun termen, in plaats van weer andere, onduidelijke termen te introduceren. Het is laadvermogen en niet draagvermogen..........
Bah wat heb jij toch altijd een vreselijke ondertoon, alsof je alles beter weet![]()
Ik heb keurig uitgelegd wat ik er mee bemoei en geloof dat de topicstarter me uitstekend begrijpt omdat het twee termen zijn die BEIDE gebruikt worden en het zelfde zijn. Of het nou het laadvermogen van de trailer is of het draagvermogen van de as.. je zegt er exact het zelfde mee, ga mensen van het RDW bellen en je komt ook de term draagvermogen tegen
ikke schreef:Ja, helaas, ik ben een techneut en daarmee weet ik erg goed de weg in techniekland.
Het draagvermogen van een as is NIET hetzelfde als het laadvermogen van je trailer. het draagvermogen van een as is 1000kg met twee assen heb je dan een trailer die 2000kg mag wegen.
Je zegt er dus absoluut NIET hetzelfde mee, om precies te zijn, je zegt er de helft mee.
Een techneut de les willen lezen op technisch gebied geeft het risico op arrogante antwoorden..........
cissy schreef:@misspromiss, nee, maar op Areke, Moniek en Saraanda oa.