Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kaj schreef:Ik ben benieuwd Miss_m!
) 
Delphi2 schreef:als je even googled staan ze zelfs al voor 89,-- aangeboden (bij outletplanet o.i.d.)
Miss_m schreef:Dan moet je ze nog inbouwen....
Daar zitten ook kosten aan vebonden als je dit laat doen..
Wat ik wel zou aanraden..
Een draadloze camera kun je voor heel weinig krijgen. Wel rekening mee houden dat het scherm wat bij jou blijft in de auto soms stroom nodig heeft, dan moet je dus rekening houden met evt. kosten voor een omvormer [voor de stroom].

Delphi2 schreef:Kennis van mij had een draadloze babyfoon met schermpje+camera in haar auto en trailer, nadeel hiervan was dat het schermpje heel klein was (en als ze in de bebouwde kom reed kreeg ze wel eens een babykamer op haar schermpje)
Citaat:Faelivrin
Volgensmij kunnen mensen PRIMA zelf een camera vast maken aan een stukje wand. In een babykamer gebeurt dit tenslotte ook zelf, en niet door een speciale klussenman.Een draadloze camera kun je voor heel weinig krijgen. Wel rekening mee houden dat het scherm wat bij jou blijft in de auto soms stroom nodig heeft, dan moet je dus rekening houden met evt. kosten voor een omvormer [voor de stroom].