Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
, ik zal ff een mod vragen het aan te passen. Fitzroy schreef:Hihi, Ymke, ik zie het nu pas. Lekker blonT van mij, ik zal ff een mod vragen het aan te passen.
@stalnijmegen: paardenhandel kun je m.i. niet echt vergelijken met een fles cola. Het gaat meer richting de keukens en auto's met die bedragen.
Ik zal niet snel een paard van jou kopen als er niet te onderhandelen valt over de prijs.
@ Dito: 500 op hoeveel? Dat maakt het wat duidelijker.

maar dat was vooral omdat ik d'r beleerd had 

Fitzroy schreef:Hihi, Ymke, ik zie het nu pas. Lekker blonT van mij, ik zal ff een mod vragen het aan te passen.
@stalnijmegen: paardenhandel kun je m.i. niet echt vergelijken met een fles cola. Het gaat meer richting de keukens en auto's met die bedragen.
Ik zal niet snel een paard van jou kopen als er niet te onderhandelen valt over de prijs.
@ Dito: 500 op hoeveel? Dat maakt het wat duidelijker.
nou ja mijn broer heeft ervoor gezorgd
Snap nog steeds niet hoe dat ooit is gelukt want 1/3 van de prijs af vind ik heel veel! ikke schreef:Half jaar vol-pensionstalling zonder meerprijs. Lijkt me ook wel een aardige deal.