Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mik_ schreef:Ik vind eerlijk gezegd 2x in de week 50€ al best veel!
JoT schreef:Bekijk het ook eens van haar kant, zij zal er misschien best van balen dat ze je paard nu maar één dag in de week mag verzorgen. Zeker als zij hem al langer verzorgt, dan jij hem hebt, zal ze er best een band mee opgebouwd hebben. Kijk anders eens of er te praten valt over vermindering van het bijrijdbedrag, het aantal dagen is immers ook verminderd. Maar wat je uiteindelijk doet is jouw beslissing. Het is jouw paard, jij beslist wie erop rijdt en wie niet. Bedenk je alleen wel, dat als het nu goed gaat tussen paard en ruiter, het soms best moeilijk kan zijn om een andere goede bijrijder te vinden... Gooi niet te gauw weg wat je hebt.

mirgino schreef:Mik_ schreef:Ik vind eerlijk gezegd 2x in de week 50€ al best veel!
waar kan je nu in deze tijd nog een paard huren voor 6,25 euro per keer??
ik vind dat een heel mooi bedrag.
ik vraag 90 euro voor 3 dagen doordeweek en soms de zaterdag erbij.
TeQuiero1 schreef:Die bij jou past of die doet wat jij wilt....sorry hoor maar onthoud wel dat een bijrijder jou helpt.
Vind het een beetje hard gezegt dat jij bepaald hoe of wat omdat jij de eigenaar bent, beetje jammer als je niet doet wat de eigenaar wilt kan je oprotten.
ik ga iedere ochtend zelf naar haar toe om te mesten en los te gooien en soms rijden.