Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

neetje86 schreef:met hippozorg (amev) ben ik erg tevreden. van de friese hoor ik nog wel eens spook verhalen over afgekeurde paarden die ze doorverkopen. maar ik weet niet of het echt spook verhalen zijn of waar is. ik laat het in het midden.

neetje86 schreef:nou heb nog nooit van a tarief of b tarief gehoord. dus bij hippozorg hebben ze dat niet.
.sjorsie schreef:neetje86 schreef:met hippozorg (amev) ben ik erg tevreden. van de friese hoor ik nog wel eens spook verhalen over afgekeurde paarden die ze doorverkopen. maar ik weet niet of het echt spook verhalen zijn of waar is. ik laat het in het midden.
sorry, maar dat zijn echt spookverhalen,
indien je paard bij de efo wordt afgekeurd heb je 2 keuzes: of terugkopen tegen de slachtprijs indien je paard natuurlijk geen pijn heeft of naar de slager of destructie en je mag zelf bepalen welke en als je wilt mag je ze ook zelf naar de slager brengen zodat je er zeker van bent dat je paard netjes wortd ingeslapen en geen rare dingen heeft meegemaakt
Cremeeren schijnt ook te kunnen, maar dat vind ik zelf een beetje onzin, je paard beseft echt niet wat er met hem gebeurt na overlijden, maar dat is natuurlijk persoonlijk
inkepink schreef:pff als je al die 'spookverhalen"hoort zo je toch bijna gewoon een potje maken voor het geval dat ipv van verzekeren. lastig hoor
ikke schreef:inkepink schreef:pff als je al die 'spookverhalen"hoort zo je toch bijna gewoon een potje maken voor het geval dat ipv van verzekeren. lastig hoor
Daar heb ik geen spookverhalen voor nodig. Interpolis kiepte mijn paard eruit toen ze twintig was! Daar had ik dus tien jaar premie voor betaald. Tegen de tijd dat ze het risico lopen dat er uitgekeerd moet worden, kiepen ze je eruit; zo kan ik ook mooi weer spelen van andermans centen........
Verzekeren kan ik zelf, ik heb goed opgelet...........
. Amev kiept ze er net zo hard uit met die leeftijd. Ze nemen ook geen paarden op in de verzekering die 15 jaar of ouder zijn.
.
. Amev kiept ze er net zo hard uit met die leeftijd. Ze nemen ook geen paarden op in de verzekering die 15 jaar of ouder zijn.
.Ziolette schreef:ikke schreef:Daar heb ik geen spookverhalen voor nodig. Interpolis kiepte mijn paard eruit toen ze twintig was! Daar had ik dus tien jaar premie voor betaald. Tegen de tijd dat ze het risico lopen dat er uitgekeerd moet worden, kiepen ze je eruit; zo kan ik ook mooi weer spelen van andermans centen........
Verzekeren kan ik zelf, ik heb goed opgelet...........
Dat staat toch ook in de voorwaarden. Amev kiept ze er net zo hard uit met die leeftijd. Ze nemen ook geen paarden op in de verzekering die 15 jaar of ouder zijn.
Ik heb daarentegen al zoveel moeten claimen bij maatschappijen dat ik voor de komende 10 jaar mijn premies er nog uit heb, helaas want ik had liever gezonde paarden gehad.