Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:Heb je geen huurcontract gemaakt toen ze kwam met een opzegtermijn? Die geldt dan meestal voor 2 kanten dunkt me.Meestal is dat een maand,soms 2 maanden wat ik al lang vind.
DuoPenotti schreef:Is het niet zo dat als je deze maand pas op hebt gezegd dat ze officieel eind januari weg moet zijn?
Als ze per maand betaald dan.
ook zonder contract zou dat geldig zijn heb ik eens gehoord.
Maar misschien een bokker die dat beter weet.
Maar idd gewoon duidelijke aangetekende brief.
Dreamboy schreef:Steentje schreef:Ik zou het juridisch loket om raad vragen hoe je dit het beste aan kan pakken.
Dat vind ik wel erg ver gaan. Ik ga er voorlopig nog van uit dat het goed komt.
MarliesV schreef:Waarom, navragen kost alleen wat moeite.
Want het kan goed zijn, dat je door maandelijkse betaling, ook een maand opzegtermijn hebt.
Wat ik van de 'andere kant' topics mij kan herinneren, is het normaal zo dat de betalingstermijn als opzegtermijn in acht genomen moet worden.
Dus jij hebt de eerste week december opgezegd, dat betekend niet voor de 1e van de maand, dus moet ze eind januari vertrokken zijn.
Om dit zeker te weten, zou ik navraag doen. En dan haar keurig een briefje overhandigen (voor 1 januari) dat ze per eind januari er uit moet zijn.
Dreamboy schreef:Ayasha schreef:Heb je een contract met deze klant?
Nee, ik ben geen pensionstal en we hebben van te voren alles duidelijk door gesproken.
MarliesV schreef:Waarom, navragen kost alleen wat moeite.
Want het kan goed zijn, dat je door maandelijkse betaling, ook een maand opzegtermijn hebt.
Wat ik van de 'andere kant' topics mij kan herinneren, is het normaal zo dat de betalingstermijn als opzegtermijn in acht genomen moet worden.
Dus jij hebt de eerste week december opgezegd, dat betekend niet voor de 1e van de maand, dus moet ze eind januari vertrokken zijn.
Om dit zeker te weten, zou ik navraag doen. En dan haar keurig een briefje overhandigen (voor 1 januari) dat ze per eind januari er uit moet zijn.
DuoPenotti schreef:Is het niet zo dat als je deze maand pas op hebt gezegd dat ze officieel eind januari weg moet zijn?
Als ze per maand betaald dan.
ook zonder contract zou dat geldig zijn heb ik eens gehoord.
Maar misschien een bokker die dat beter weet.
Maar idd gewoon duidelijke aangetekende brief.
imaudy schreef:MarliesV schreef:Waarom, navragen kost alleen wat moeite.
Dit idd!