Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tancreda4 schreef:Wat een vervelende situatie. Anders afspreken dat jullie de opzeg termijn al betalen en dan met paspoort weg willen? Kan ze ook nog eventueel eerder de stal vullen en heeft ze toch al dat geld vokr die opzeg termijn. Dat lijkt mij het belangrijkste voor de stal eigenaresse, dat ze dr geld krijgt en heeft.
Tancreda4 schreef:Wat een vervelende situatie. Anders afspreken dat jullie de opzeg termijn al betalen en dan met paspoort weg willen? Kan ze ook nog eventueel eerder de stal vullen en heeft ze toch al dat geld vokr die opzeg termijn. Dat lijkt mij het belangrijkste voor de stal eigenaresse, dat ze dr geld krijgt en heeft.
Utixo schreef:Het mag niet, maar begrijp ik goed dat jullie weg willen gaan zonder de opzegtermijn te betalen? Want dan kan ik het me wel een klein beetje voorstellen.
Netjes de kalendermaand betalen en dan eerder weggaan moet geen probleem zijn toch.
Lees nu je reactie. "Volgens mij" is niet heel betrouwbaar. Overleg het eens met de pensionhoudster.
4EverHobbes schreef:Of je nou wel of geen opzegtermijn betaalt, je hebt recht op je paspoort. Wanneer je weggaat staat daar los van. En natuurlijk is het mooi als jij je netjes aan de afspraken houdt, maar als jij je paspoort nu wilt, dan is de stalhouder verplicht je die te verstrekken.