Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb er geen heisa over gemaakt, gewoon normaal weg gegaan. Je bereikt tocht niks met heisa maken, behalve dat het energie kost. Amalarab schreef:Vervelend zeg!! Voor jou en je paard..
Gauw een betere stalling zoeken. Het zoveelste topic dat hierover gaat...
Wat bezielt die pensionhouders??
ilyushin schreef:Voordat je een beslissing neemt, kom nog een paar keer op dagen dat je niet wordt verwacht.
Concludeer je dan nog steeds dat de afspraken niet worden nagekomen, dan zit er niets anders op dan verhuizen met je paard / pony naar een andere stal.
Let wel; goed communiceren met elkaar voorkomt een hoop problemen.
En wie zegt dat ze nog langer buiten staan zonder ruwvoer, kan op zijn natuurlijk?
Hoe laat gaan ze naar buiten?
Misschien heeft de staleigenaar een ander gevraagd om te voeren?
Maar inderdaad en paard op stal met een halster om gaat bij mij thuis nooit gebeuren.
Hooi eten uit een ruif, "not done".
Maar praat hierover.
Suc6
Birdie60 schreef:Vervelend, maar aan de ene kant snap ik hun wel.
Als je s'morgens eerst 50 paarden de halster aan moet doen en s'avonds weer af is geen doen.
Ik weet niet hoeveel paarden er staan?
Ik zou dan een andere stal zoeken als het tegenvalt.
Sissy2016 schreef:Stallen die mij echt de moeite waard leken om te verhuizen zijn vol... raak zo echt het plezier kwijt, het enige wat ik hoor zijn smoesjes
anjali schreef:Tja het is een ellende. Qua nattigheid is het nu trouwens overal vreselijk hoor. Zo aan het einde van de winter is het op veel stallen een troep en is het geduld van de paardeneigenaren vaak op. Maar,waarom zou je ergens blijven waar je het niet leuk vindt. Je hebt toch een paard voor je plezier.Dus, ga eens elders kijken.