Vorig jaar heb ik zelf de plaat betonplex van de klep vervangen. Nu merk ik dat de wanden aan de onderkant slecht worden.
Trailer staat altijd buiten.
De vloer lijkt nog goed, ik voel nergens zachte plekken, maar dat is denk ik pas echt met zekerheid te zeggen als ik de trailer uit elkaar knutsel.
De polyester kap heeft twee scheuren die ik nog een keer moet repareren. Ik zou ook eigenlijk wel gasveren op de klep willen.
Kortom er zit aardig wat werk aan.
Nu twijfel ik of ik er wel nog wijs aan doe om dit nog aan te pakken. Of zal ik voor een hele nieuwe gaan en dan volledig aluminium. Ik zag dat de XXTrail Garnet Aluminium is wel zwaarder dan mijn huidige trailer,maar zit nog wel onder de 600 kg leeg gewicht.
Ik zit maar te dubben en te dubben waar ik wijs aan doe. Ik heb nog wel meer dingen op m'n verlanglijstje staan en ik kan mijn euro's maar 1 x uitgeven.
Wat zouden jullie doen?
Trailer opknappen en dan gewoon weer met betonplex?
Trailer opknappen en dan met aluminium delen mits dat kan?
Nieuwe trailer kopen?
Een jonge tweedehandse wil ik trouwens niet, als ik iets nieuws koop wil ik het meteen goed doen en het prijsverschil tussen jonge tweedehandse en een nieuwe is niet zodanig groot dat ik voor de jonge tweedehandse zou gaan.

Edit: foto's toegevoegd voor de beeldvorming
Als ik een paardje in de trailer heb leg ik altijd eerst een rubber mat op de vloer, na gebruik haal ik die er altijd uit.
. Hij heeft de platen gekocht bij een houthandel en door hun op maat laten zagen. Onder het nom van, als ik het thuis verpest heb ik duur hout. Als hun 't verpesten is 't hun eigen probleem en kunnen ze nieuw hout gebruiken
. Collega heeft het deurtje er uit gezaagd en ik elkaar gezet en m'n vader heeft hem samen met m'n zus haar vriend en zijn vader in elkaar gezet. Die is ook autospuiter dus die hebben m'n trailer en kap ook wit gespoten. Maar vast geroeste bouten hadden we hier ook, haha.
misschien dat ik ze dan aan de binnenkant wit lak, maar eigenlijk denk ik dat ik daar te lui voor ben.