Ik hoop dat jullie mij een objectieve mening kunnen geven over het volgende:
Een tijdje geleden heb ik een partijtje rijbroeken binnen gekregen om die te verkopen.
Het ging om ong 50 broeken. Allemaal gecontroleerd en samen met een ander persoon alles op de foto gezet en wel ( het ging om nieuwe broeken met kaartje en gebruikte broeken)
Stuk of 5 eruit gefilterd die verkleurd of kapot waren.
Ik heb ze op MP en FB gezet om te verkopen.
Ik wil ze versturen maar mensen zijn ook van harte welkom om ze te komen bekijken en te passen.
Gisteravond een moeder met een meisje gehad om ze te bekijken en te passen.
Meisje had 1 broek gevonden die goed zat en van die broek had ik nog een dezelfde dus ze heeft ze beide meegenomen.
Eentje had ze gepast en de ander niet.
Kreeg ik vanmorgen een berichtje van de moeder dat we over het hoofd hadden gezien dat 1 broek gaten had.
Dus ik zeg dat het mij zeer onwaarschijnlijk lijkt aangezien ik ze met een ander persoon heb gecontroleerd en alles op de foto heb gezet en het dan echt wel was opgevallen.
Ik zei dat ik er nog op terug zou komen.
Krijg ik net een berichtje dat ik de andere broek ook terug krijg want ze had hem aan en bij het instappen in de auto vallen daar ook de gaten in.
Tja wat moet ik daar mee?
Vind het erg lastig omdat het mensen hier in het dorp betreft maar aan de andere kant ben ik ook geen winkel waar ze het zo terug kunnen brengen ( we praten dan ook niet over een nieuwprijs maar een prijs van 10 euro per broek)
en daarbij hebben ze gister ruim de tijd gehad om de broeken te bekijken en dat is ook gebeurd en ik kan ook niet weten wat er in die tussentijd allemaal is gebeurd.
En het gaat mij ook niet om die 20 euro terug te betalen maar ik vraag me gewoon af wat mijn recht hierin in.
Heb ook al zeker 20 broeken verkocht en daar niks over gehoord.
graag raad

Groetjes Alja