Wij zitten een beetje met onze handen in het haar betreft het meenemen van fietsen indien wij met de trailer weggaan. De situatie is als volgt:
Kia sportage uit 2010 die een Iforwilliams 1,5 paards trailer trekt. In de kofferbak is niet voldoende ruimte voor 1 fiets laat staan 2. We hebben geen zadelkamer in de trailer en dit is ook niet een goed idee met dit paard en deze trailer.
In de auto zitten +- 2 a 3 mensen met dus alle paardenbenodigdheden en onze eigen bagage.
Hebben jullie ervaring met een fietsendrager die aan de achterklep hangt? Is er nog genoeg ruimte tussen de fietsen en de trailer?
Hebben jullie andere manieren gevonden van het meenemen van fietsen?
Hebben jullie ervaring met 'universele' fietsendragers? De Kia is namelijk van mijn moeder, en indien ik alleen met vriendlief zou willen gaan fietsen in het bos kan ik niet altijd haar auto meenemen, in dat geval zou het ook makkelijk zijn als de fietsendrager ook op een Hyundai i10 uit 2013 past.

Edit: ergens te plekke 1 of meerdere paarden bijhuren is niet echt een optie, mijn vriend rijd alleen een stalen ros.