Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan moet je het echt bij een rechter zoeken.
Als je die optie niet open wilt houden kun je immers net zo goed verkopen.Miepie77 schreef:Ik draai voor alle kosten, zorgen op, zou toch raar zijn als de oude eigenaar na 5 jaar bv dan ineens kan zeggen ja nu gaat het weer en wil ik hem terug.
GamblersCup schreef:Dat vindt ik wel heel erg raar... je neemt een paard over (jij wordt dus eigenaar) en je MOET de vorige eigenaren van van alles op de hoogte houden?!? Of het nou 1 euro of 10.000 euro is, verkocht is verkocht. Dat je het hun uit goodwill laat weten ok, als je goed met ze op kunt schieten. Maar zoiets in een contract zetten is gewoon raar.
Ik zou ook echt niet met constructies gaan werken TS. Kan je alleen maar in moeilijkheden brengen. Gewoon kopen dat dier (die symbolische euro? Gewoon met een standaard koopcontract) en klaar.
Jazzie03 schreef:Ja het was een oudere merrie en ik was eerst verzorgster, ik had er geen problemen mee. Moeten is eigenlijk een groot woord; ik ging natuurlijk niet voor elke kuch bellen.
Ik zou het ook alleen maar bij hun gedaan hebben omdat ik hen kende