Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind ook dat het vrij veel ruimte vooraan inneemt... Dus ik denk dat mijn volgende trailer zonder zadelkamer wordt. Uitzetraampjes vind ik wel handig, maar het zeiltje is bij mij zo goed als altijd open dus dat gaat gewoon ook
xAnthea schreef:Ik vind een zadelkamer echt niet handig. Mss komt dat omdat die van mij verschrikkelijk is, maar ik krijg er niet eens een zadel in
Ik gebruik het voor hooinetten enz, alle vuile dingen die ik niet graag in de auto legIk vind ook dat het vrij veel ruimte vooraan inneemt... Dus ik denk dat mijn volgende trailer zonder zadelkamer wordt. Uitzetraampjes vind ik wel handig, maar het zeiltje is bij mij zo goed als altijd open dus dat gaat gewoon ook
die vind ik idd niet fijn. 
hafpower schreef:fjordnina schreef:Zadelkamer is luxe, goede bodem en wanden essentieel voor een veilig vervoer. Ik zou alleen daarom al kiezen voor de 2e, dan kun je altijd nog beslissen of je er raampjes in zet. Dat zal goedkoper zijn dan nieuwe wanden.
Kan je dus gewoon de raampjes erin laten zetten?
hafpower schreef:Ben al een tijdje aan het kijken naar een trailer maar wil volgend jaar op wedstrijd dus heb hem dan nodig.
Voor mijn prijsklassen is er niet heel veel te vinden.
De trailer met dichte ramen was het dak niet goed,was wat lekkage te zien.
Vloer bolde een beetje.
De trailer met zadelkamer komt van een trailer bedrijf en dus zijn ze heel eerlijk over de informatie.
De prijs voor deze is voor de trailer merk niet verkeerd.
Heb 2 pony's dus 2paards is wel handig.
Ik denk ook al moet ik de wanden vervangen dan nog ben ik goedkoper uit.
Het is een branderup.
De trekauto is een Volvo v70 2.4
hafpower schreef:Ben al een tijdje aan het kijken naar een trailer maar wil volgend jaar op wedstrijd dus heb hem dan nodig.
Voor mijn prijsklassen is er niet heel veel te vinden.
De trailer met dichte ramen was het dak niet goed,was wat lekkage te zien.
Vloer bolde een beetje.
De trailer met zadelkamer komt van een trailer bedrijf en dus zijn ze heel eerlijk over de informatie.
De prijs voor deze is voor de trailer merk niet verkeerd.
Heb 2 pony's dus 2paards is wel handig.
Ik denk ook al moet ik de wanden vervangen dan nog ben ik goedkoper uit.
Het is een branderup.
De trekauto is een Volvo v70 2.4