Ik heb woensdag examen van de aanhanger, alleen kan ik mij niet goed voorstellen wat ik nou kan verwachten..
Hoe is het bij jullid gegaan en wat moest je allemaal doen?
Groetjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), oplooprem enzo, waar alles voor was. Toen aankoppelen, auto achteruit erbij rijden en aankoppelen. Let hiermee op, dit mag je één keer opnieuw doen. Althans, dat was bij mij zo. Ik had hem goed staan maar wilde hem nog beter hebben staan en deed het dus opnieuw. Dat ging gelukkig prima, alleen zei mijn instructeur dat ik dat beter niet had kunnen doen. De eerste keer had het ook gekund, en als het de 2e keer fout was gegaan was ik de sjaak geweest.
" JenW schreef:Klinkt als dat het inderdaad lijkt mee te vallen. Kreeg jij geen vragen?
Ik ben met dingen uit het hoofd leren ontzettend slecht..

Loonwerker schreef:Bij mij werd verteld dat je alleen hoeft af te koppelen als er getwijfeld wordt over het aankoppelen.
Verder moet je ook een beetje geluk hebben met je examinator.
Ze stappen uit bij de bijzondere verrichtingen, en omdat het regende heb ik er maar één hoeven doen...
Je moet inderdaad wat gegevens over de combinatie kunnen lezen. Verder schijnen ze de volgende strikvraag veel te gebruiken:
Je moet voor je werkgever een lading dozen met een totaalgewicht van 2000kg ophalen aan de andere kant van het land. Je mag 1600kg op de aanhanger laden, wat doe je?
Paardenfan25 schreef:Ik moet eind september. 4 uur nu les gehad en nog 2 te gaan. Alles gaat prima, behalve keren![]()
Iemand tips?
Paardenfan25 schreef:Ik moet eind september. 4 uur nu les gehad en nog 2 te gaan. Alles gaat prima, behalve keren![]()
Iemand tips?

maar ik bedoel helemaal omkeren