Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pluttersput schreef:Klinkt als een leuk project. Alleen je voordeel dat ze verder gezond is zou ik niet zo uit durven spreken.
Een pony die nooit ontwormd en in de hand is geweest.. En nooit bekapt, ik zou me daar even achter de oren voor krabben en als het even kan zeker laten keuren. Anders betaal je misschien alsnog teveel.
Lienek schreef:Klinkt gewoon als een jong paard en hoe bedoel je tweede kans? Is ze ook verwaarloosd dan?
En wat wil jij er aan uitgeven?

Lovemyponys5 schreef:Ik zeg niet zomaar verwaarloosd hoor weet egt wel waar ik het over heb..... Dus oordeel ook niet te snel over mij.
Maar goed het is 10 minuten rijden vanaf mijn stal dus tis haalbaar om daar het halster te gaan trainen etc. En een braaf paard voor erbij op de trailer word lastig. Maar goed ze draagt nu ook geen halster in de wei ze heeft überhaupt nog geen halster gezien
Maar dat is het probleem niet want zoals ik al zei heb ik hier ervaring mee etc maar vroeg me alleen af wat jullie ervoor zouden geven