Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marjo89 schreef:Mijn vader zit in de aanhangers en trailers, als je ziet wat er soms in de werkplaats staat.
Denk je kunnen ze daar nog een paard in vervoeren, ja hoor..
Ze zouden net als in duitsland de tuff keuring moeten hebben. Dan zouden er hier in nederland een hoop trailers van de weg verdwijnen
Yontheke schreef:Is het in Nederland niet verplicht om je trailer elk jaar te laten keuren?
In België is dit namelijk wel gewoon verplicht.
Ik had het artikel nog niet gelezen. Het is dus in Nederland niet verplicht.
Lijkt me een goede zaak om dat dus wel verplicht te maken.
chevax schreef:Eigenlijk wel vreemd, we roepen nu allemaal dat het vreemd is dat het niet wettelijk is verplicht. Maar als je zelf veilig met je paard op pad wilt, dan laat je je trailer toch jaarlijks onderhouden en nakijken, ook als het niet verplicht is?
ikke schreef:chevax schreef:Eigenlijk wel vreemd, we roepen nu allemaal dat het vreemd is dat het niet wettelijk is verplicht. Maar als je zelf veilig met je paard op pad wilt, dan laat je je trailer toch jaarlijks onderhouden en nakijken, ook als het niet verplicht is?
ikke schreef:chevax schreef:Eigenlijk wel vreemd, we roepen nu allemaal dat het vreemd is dat het niet wettelijk is verplicht. Maar als je zelf veilig met je paard op pad wilt, dan laat je je trailer toch jaarlijks onderhouden en nakijken, ook als het niet verplicht is?
Waarom?? Leg eens uit wat een trailerboer wel kan aan die trailer wat ik niet kan?
Wat is de ECHTE toegevoegde waarde? Waar zit de ECHTE veiligheid?
Heel simpel: die zit achter het stuur.........
Waarom?? Leg eens uit wat een trailerboer wel kan aan die trailer wat ik niet kan?
Amaris schreef:ikke schreef:Waarom?? Leg eens uit wat een trailerboer wel kan aan die trailer wat ik niet kan?
Ja, JIJ kunt dat misschien, maar uit het artikel blijkt dat de gemiddelde jan met de pet het dus niet kan.