Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Siersma schreef:Ik vraag me dit dus ook af. We hebben een Chrysler cabrio en willen er een trekhaak onder, dus ons een beetje laten voorlichten. Als we er een trekhaak onder laten zetten(€1000) dan mag je ongeveer 1000 kg trekken. Lijkt ons wat weinig voor zo'n grote auto met een 2.7 motor. Dus voorlopig nog maar FF niet, hebben er dan weinig aan. Snap dat het een cabrio is en dat die minder stevig zijn maar toch. Een 2.7 motor en de auto weegt zelf ook zo'n 1800 kg.
Qimm schreef:Siersma schreef:Ik vraag me dit dus ook af. We hebben een Chrysler cabrio en willen er een trekhaak onder, dus ons een beetje laten voorlichten. Als we er een trekhaak onder laten zetten(€1000) dan mag je ongeveer 1000 kg trekken. Lijkt ons wat weinig voor zo'n grote auto met een 2.7 motor. Dus voorlopig nog maar FF niet, hebben er dan weinig aan. Snap dat het een cabrio is en dat die minder stevig zijn maar toch. Een 2.7 motor en de auto weegt zelf ook zo'n 1800 kg.
komt toch echt door de slappe constructie van de cabrio, die wordt niet sterker van een motorblok of een bepaald gewicht