Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Joscaa schreef:Wow gevoel heb je vaak bij mooie, correct gebouwde uitstraling, die vaak glimmend, met babyolie op het hoofd, in de knotten op de foto gaan. Gemiddeld huis-tuin-keuken paard gaat op internet met foto's die ze al hebben, daar krijg je nu vaak niet eenmaal het wow gevoel bij.
En daarbij vind ik, een jong, onbeleerd paard gaat meestal nog zoveel opknappen als ze aan het werk zijn, dat je daarna misschien wel een wow paard hebt, en de prijs is ook naar het paard. In de lagere prijsklasse zijn nu eenmaal minder wow-paarden, want als ze dat wel waren, waren het geen budget paarden.
Booooo schreef:Krijg er ook wel weer frustratie van
Bijvoorbeeld een van de eisen: Warmbloed
Krijg ik een prive bericht, ik heb geen warmbloed, wel een koudbloed voor je
Booooo schreef:Prijs is tot 3000/3500 voor een onbeleerd niet zadelmak paard.. Hoeft niks te kunnen inprincipe.
Misschien ben ik inderdaad te kieskeurig met foto's haha! Maar als een paard mij niet aanspreekt op een foto + ver weg ben ik bang dat ik het ook de moeite niet vind om te gaan kijken. En inderdaad man man man wat maken mensen slechte verkoopfoto's
Booooo schreef:Die website heb ik inderdaad allemaal gehad![]()
Zit nu in een facebookgroep bedankt voor de tip van meerdere bokkers!
Krijg er ook wel weer frustratie van
Bijvoorbeeld een van de eisen: Warmbloed
Krijg ik een prive bericht, ik heb geen warmbloed, wel een koudbloed voor je