Meteen super veel reacties gehad en ik dacht een leuk nieuw baasje getroffen te hebben

Ergens voelde ik het gelijk al, ze waren maar 1x wezen kijken (buitenrit gedaan, ging super) en ze waren direct super positief. Ik heb zelf nog voorgesteld om nog een keer in de bak te rijden, omdat dat toch weer heel anders is. Daar zijn ze zelf niet op in gegaan en ze hebben besloten hem te willen kopen. Ze is nog wezen kijken bij een men wedstrijd en ook dat was helemaal leuk.
Ik had gelijk al een twijfelend gevoel omdat ze maar 1x geprobeerd hadden, maargoed ik vond het ook wel heel leuk dat ze super enthousiast waren.
Nu heeft ze de pony een week en valt hij tegen in de bak. Hij is vrij traag in de bak en hij draait zijn achterhand wat naar binnen. Ze zijn er direct de eerste dag mee gaan rijden, en de tweede dag zelfs twee keer. Ik heb filmpjes ontvangen van het rijden, en ik moet zeggen hij is inderdaad niet erg voorwaarts. Maar op een aantal meter afstand springen er kids op een trampoline, waar hij zonder blikken of blozen langs loopt. Verder is hij erg braaf (ruiter zit enorm te schoppen, en toch niet lelijk worden vind ik erg knap).
Ik heb gister een mail ontvangen waar in ze zegt dat ze hem terug wil brengen omdat hij niet fijn te rijden is. Dit wil ik niet. Ik heb van te voren besloten dat ik een pony niet mee geef op proef, omdat je niet weet wat ze er mee uit tobben en ik hier dan weer weken bezig ben voor ik weer een fijne pony heb. Daarnaast heb ik geen plaats en geld voor een vijfde pony; daarom heb ik hem ook verkocht.
Ben ik nu verplicht de pony terug te nemen?