Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
danamuts schreef:Kun je niet iets maken aan de zijkant van je trailer? Dat je je fiets boven de wielkasten hangt? Moet je wel je stuur draaien, maar dat lijkt me het minste probleem. Wat heb je voor trailer? Hout/polyester/alu?
Zoe_97 schreef:je hebt ook fietsenrekken voor bovenop je auto, is dat geen optie?
zoiets: http://www.fietsendrager-expert.be/dak
Maflinger_S schreef:Wij hadden dit plan ook en hebben daarom een trailer met verlengde dissel gekocht. Ik moet wel bekennen dat we de trailer regelmatig gebruiken om ponybeest te vervoeren maar nog nooit ook de fiets(en) hebben meegenomen ...
Manon 2 schreef:Nouvel schreef:wij hadden op onze vorige trailer een fietsenrek voor een caravan voor op de dissel, konden we 2 mountainbikes meenemen.
En geen problemen met scherpe bochten of indraaien achteruit rijden/parkeren?
pol013 schreef:Draaien en inparkeren is geen enkel probleem. Daar komt je auto echt niet.
Manon 2 schreef:De trailer waar ik naar ga kijken heeft een beetje een bol buikjedus dan komt de fiets wel wat dichter op de auto.
[ [url=m/vjHRMT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou dat nog steeds werken op de dissel?
Daar kom je echt niet met je auto hoor.