Gisteren is het bod geaccepteerd en vanaf volgende week mag ik mij de trotse eigenaar van eindelijk een eigen trailer noemen! Papieren alles zit erbij, bodem ligt er nog maar een paar jaar in en voorderest doet alles het prima.
Nu begint de groene verf eraf te bladeren en vind ik groen helemaal niet mooi, dus komt er een nieuw kleurtje op! Paps heeft aangeboden hem wel te schuren te verven alles er op en eraan te doen dus dat zit wel goed.
Als klein meisje heb ik ooit stickers op een trailer gezien, van de pony die daarmee werd vervoerd, en dat vond ik zo leuk dat ik dat er ook op wil hebben, van maximaal een halve meter bij iets minder. En dan wil ik hem graag in een leuk kleurtje verven!
Dan zit ik aan zoiets te denken:

En NIET aan zoiets:

Dus mijn vraag heeft iemand leuke ideeën of voorbeelden van 'aparte' trailers? Het moet ook niet te bont worden natuurlijk....
Dit is de trailer nu:

En dit is de pony die er in komt. Wedstrijd jasje, beugels, zo veel mogelijk is altijd turquoise / licht blauw dus dat zou een idee zijn.

En dan nog even een laatste idee: is er iemand die bekend is met een extra uithaalbaar schot in een 1,5 paards trailer maken / plaatsen voor bijv genoeg ruimte voor pony en ruimte voor een fiets of spring staanders of kleine dingen zoals dat ernaast? 2 paards trailer wil ik al jaren maar daar is voorlopig het geld niet voor dus wordt het voor nu een 1,5 paards!
Ik hoop dat er wat leuke ideeën komen
en opzich voor om de paar jaar verven vind ik ook niet zo erg!