Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Barbet schreef:Ja het lijkt mij ook dat je gelijk hebt.
Maar als mensen van de andere partij niet willen meewerken heb je altijd een probleem, zelfs al weten ze dat je in je recht staat.
Als het een vereniging is, kun je dan geen mail sturen met het verhaal?
Sowieso alles via de mail, dan heb je hun antwoord nog als bewijs.
Angela schreef:Ik snap je verhaal niet helemaal. Heb jij een versie (welke maakt niet uit) van het contract getekend?
En je geeft aan dat in het contract staat dat je de voerbeurten en weektaken af moet maken, dan staat het er toch in, en dan weet je er toch ook van?
DubbelDun schreef:Zie het als een duur leermoment... dat overkomt je geen 2e keer.
Óf je laat het er nu bij zitten óf je haalt de hulp van een advocaat er bij en dan wordt het een duur en langdradig gebeuren áls je dan al je geld terug krijgt....
meggiemeg schreef:Wat ik niet snap is dat je ergens je handtekening onder zet terwijl het je niet duidelijk is wat de taken zijn of wat er van je wordt verwacht.
Met wat anderen zeggen: je hebt ergens voor getekend dus mag de andere partij er van uit gaan dat je eerst alles door hebt gelezen en dus op de hoogte bent van alles.
Billy schreef:Ik zou de de borg laten steken op een plaats waar de zon niet schijnt, en nooit meer een voet op dat terrein zetten....