Sorry Mods als het hier niet goed staat, verplaats topic dan zeker maar waar het wél moet staan, maar ik kon het zo snel niet vinden
Dus, heb een vraagje, ligt het aan mij, of is het f*cking hard to find someone :
Ik bied aan : hele maand beschikbaar, bijrijder en verzorgster, evtl nog incl 1 les per week, paard, in dit geval een superbrave, 9j ruin, haflinger, bereden, bomproof, kindvriendelijk, en, kent enkel-én dubbelspannen, en dit voor een overéén te komen prijs, wél een minimum, gaat tenslotte om rijden/verzorgen, evtl nog lessen bij inbegrepen, gebruik van alle faciliteiten, incl een zeer mooie allweatherpiste, en talloze wandelmogelijkheden, géén stallen te mesten (wordt gedaan) hele maand beschikbaar, aan een minimumprijs van 150/m, en toch vind ik niemand ? !
Dacht dat het in een manége etc. toch een pàk duurder kwam ?!
Maar, ben niet echt thuis in bijrijdsters en dergelijke, is ook enkel en alleen ivm serieus tijdsgebrek en ook voor langere periode mogelijk
Het is niet zo, dat, als we weer wat meer tijd hebben, dat het paardje, als dat goed klikt en bevalt beide partijen, ineens unavailable wordt zegt maar, we hebben meerdere paarden en ponies ? Dus veel mogelijk, evtl zelfs nog aan te passen bedrag én evtl aan te passen dagen, alles in samenspraak, en toch, niemand, al dik 4 maanden ??
Je geeft informatie, legt alles uit, en, niet eens een mailtje terug, vermeldt je dat er iets van bijdrage is, dan is het hek helemaal van de dam, want, hoe durf je daar iets voor te vragen?
Wil hier graag is andere meningen over horen, nou, shoot, zou ik zeggen