ik heb een vraagje aan jullie
Op het moment bied ik mijn paard te lease aan, maar ik twijfel zeer over de prijs.
Graag zou ik willen weten of jullie het een reële prijs vinden of niet..
Diegene zou mijn paard iedere dag mogen rijden, het liefst wel eens wat helpen met de taakjes erom heen. En mag wedstrijden gaan rijden en lessen. Mijn paard heeft de winstpunten voor de L2, heeft dus al wedstrijdervaring en de basis zit er erg goed in. Hij heeft goede gangen en heeft dus ook absoluut de potentie om wat hogerop te komen. Jammer genoeg zit ik zelf met school en in een dip qua de combinatie. Daarom zoek ik iemand, zodat ik hem niet hoef te verkopen (want dat valt erg zwaar).
Wij hebben helaas geen beschikking over een bak maar in de buurt zit een groot veldje waar altijd gereden kan worden en het ook erg fijn rijden is. Achter ons huis zit een bos, dus buitenritten maken is ook altijd een optie.
Hiervoor dacht ik dat een bedrag van 85 per maand redelijk reëel is? Omdat men eigenlijk een eigen paard heeft met de mogelijkheid om iedere dag te rijden, te lessen en eventueel wedstrijden te rijden.
Nou de vraag, vinden jullie dit bedrag te hoog?