Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
als je het niet probeert dan blijf je sowieso zitten met de schoenen en je verlies van 40 euro.
Claudxx schreef:Ik weet wel zeker dat ze synthetisch zijn, ze zijn van mondoni. Bij de voet zie je ook dat het 2 lagen plastic zijn, omdat de bruine binnenkant los zit van de zwarte buitenkant
)
Claudxx schreef:Ik weet wel zeker dat ze synthetisch zijn, ze zijn van mondoni. Bij de voet zie je ook dat het 2 lagen plastic zijn, omdat de bruine binnenkant los zit van de zwarte buitenkant
Joman schreef:Ik vraag me altijd maar af wat mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten nu eigenlijk verwachten.
40 euro voor leren laarzen?
Claudxx schreef:Oké, ik begrijp dus dat ik nergens recht op heb, bedankt !
Ik weet echt zeker dat er geen leer in zit, de structuur is heel anders. Je kan krassen zo hard als je wil, maar er raakt niets beschadigd .. en met water verkleuren ze ook niet.
Ik ga dadelijk even in de link zoeken welke laarzen het zijn
Claudxx schreef:Oké, ik begrijp dus dat ik nergens recht op heb, bedankt !
Ik weet echt zeker dat er geen leer in zit, de structuur is heel anders. Je kan krassen zo hard als je wil, maar er raakt niets beschadigd .. en met water verkleuren ze ook niet.
limagirl schreef:Claudxx schreef:Oké, ik begrijp dus dat ik nergens recht op heb, bedankt !
Die eerste zin vindt ik heel onaardig klinken. Wij kunnen er ook niets aan doen dat dit is gebeurt. Maar is het jou echt waard om alles uit de kast te trekken voor 40 euro?