Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bambolina schreef:Ik snap het ook niet.. vind het ook een raar verhaal, wegens 'geen klik' moet ie weg terwijl ze m' pas een maand heeft, en dan moet ie ook per direct de deur uit? Flikker dat beest dan gewoon op het land ofzo tot je een nieuwe eigenaar heb gevonden.. Ik vind dit ook geen manier om met een dier om te gaan, het is een iPad.
karuna schreef:Bambolina schreef:Ik snap het ook niet.. vind het ook een raar verhaal, wegens 'geen klik' moet ie weg terwijl ze m' pas een maand heeft, en dan moet ie ook per direct de deur uit? Flikker dat beest dan gewoon op het land ofzo tot je een nieuwe eigenaar heb gevonden.. Ik vind dit ook geen manier om met een dier om te gaan, het is een iPad.
Helaas uit eigen ervaring gehad dat het soms echt niet gaat met een dier en dat accuut weggaan de enige juiste keuze is. We hebben het zelf aan de hand gehad met een merrietje. Onze tinker vond haar dood en dood eng en durfde niet eens meer fatsoenlijk te grazen uit angst in elkaar gemept te worden. We hebben het drie weken volgehouden en dat was eigenlijk al een week te lang.
StalNollie schreef:tja er zullen er heus in trappen ik wil hem niet voor die prijs,
en verkopen of slacht, als wij onze paarden echt niet verkocht krijgen en als we ze echt beu zijn of veulens dan slachten wij ze ook niks mis mee.
Ninx schreef:StalNollie schreef:tja er zullen er heus in trappen ik wil hem niet voor die prijs,
en verkopen of slacht, als wij onze paarden echt niet verkocht krijgen en als we ze echt beu zijn of veulens dan slachten wij ze ook niks mis mee.
Als je ze beu bent? En waarom veulens slachten? Had je ze dan gewoon niet moeten fokken?
Selectiever kopen of fokken en tijd in een dier steken maakt dat je ze niet zomaar in de bami hoeft te stoppen lijkt me?
Met slachten is niets mis... maar de argumentatie van deze dame is akelig, en jij zegt ook dingen waarbij ik toch wel even mijn wenkbrauwen moet optrekken....
StalNollie schreef:waarom niet fokken om te slachten wat een onzin. biggen worden ook gefokt om op te eten.
maar een paard-pony zou zielig zijn.
wij hebben nu een merrie drachtig staat het veulen ons niet aan en kunnen we hem-haar niet verkopen zal het geslacht worden en niet door mijn maar door een bekende in de vriezer worden gestopt en op worden gegeten, en nee daar heb ik zeker geen moeite mee.
ik vind paardenvlees niet lekker daarom eet ik het niet maar anders at ik er nog van ook nog.
StalNollie schreef:waarom niet fokken om te slachten wat een onzin. biggen worden ook gefokt om op te eten.
maar een paard-pony zou zielig zijn.
wij hebben nu een merrie drachtig staat het veulen ons niet aan en kunnen we hem-haar niet verkopen zal het geslacht worden en niet door mijn maar door een bekende in de vriezer worden gestopt en op worden gegeten, en nee daar heb ik zeker geen moeite mee.
ik vind paardenvlees niet lekker daarom eet ik het niet maar anders at ik er nog van ook nog.