Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wanneer je bij een dokter komt en medicatie krijgt voor een verkoudheid en het werkt niet. Dan betaal je toch ook gewoon de rekening?
Citaat:Protesteren van een factuur
Uw persoonlijke gegevens
………………………………. AANGETEKEND
……………………………….
……………………………….
……………………………….
Gegevens leverancier
………………………………
................................................
................................................
Geachte heer/mevrouw,
Betreft : uw factuur nummer van dd . ........................
Met dit schrijven wens ik uw factuur met nr die ik ontving op .................... in haar totaliteit te protesteren. De reden van mijn protest is de volgende:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
Dit aangetekend schrijven werd u gestuurd onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.
Hoogachtend,
……………………………… (uw handtekening)
……………………………….(uw naam en hoedanigheid)
Hamilcar schreef:Ik weiger dit te gaan betalen. Ten eerste omdat het niks heeft toegevoegd aan de gezondheid van mijn paar( is nog steeds mager) en ten tweede omdat ik denk dat hij mij heeft opgelicht.
Cayenne schreef:Nou nou, je kunt de beste man wel een idioot noemen, maar we horen hier maar één kant en TS is zelf akkoord gegaan met zijn diensten. Voorbarig weer.
miccamaaike schreef:Naar mijn idee heb je een dienst afgenomen, dat is jouw keuze geweest. Gewoon betalen dus. Zou een mooie wereld zijn als je voor alles wat niet werkt niet hoeft te betalen.