Ik heb nu bijna een jaar geleden mijn B rijbewijs gehaald (5 november 2013). Nu wil ik heel graag mijn E rijbewijs gaan halen. Het geld ervoor heb ik en ik weet ook al waar ik het ga doen, maar ik vind het best spannend haha
Ik heb nog helemaal nooit met een karretje gereden. Ik weet wel dat je met achteruit rijden in de tegengestelde richting moet draaien, maar daar houd mijn kennis ook op!Ik kan ook de auto niet zo heel goed inparkeren, dus ik ben er wel een beetje bang voor dat dit heel moeilijk gaat worden met ook nog een trailer erachter (misschien gewoon een kwestie van vaak doen). Het is de bedoeling dat ik straks met een 1,5 paards trailer ga rijden zo'n 7 km. Het is een rechte weg van de boerderij naar de manege, dus dat scheelt al een hele boel, maar ik wil uiteindelijk ook gewoon de moeilijke stukken kunnen rijden natuurlijk!
Zijn er nog meer Bokkers die hun E rijbewijs willen halen of al gehaald hebben en mijn een hart onder de riem willen steken?
hart onder de riem,., uhm loop zelf er al denk wel 6 jaar tegen aan te hikken
Maar nog even en dan verloopt mijn rijbewijs dus moet ik een nieuwe halen. Dus kan beter dan ook mijn E dan gehaald hebben