Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ibbel schreef:Het is beter voor je band om het ding niet buitenop te hebben, dus verstandige mensen hebben het reservewiel ín de trailer en uit de zon. Misschien dat je daarom denkt dat weinig mensen een reservewiel hebben?
Ik heb in ieder geval wel een reservewiel en het ding ook al eens nodig gehad bij mijn vorige trailer.
Nou rij ik meestal met een Jeep waar allerlei "zooi" in ligt dus dat scheelt.. mirgino schreef:ik laat er nu geen reserve band meer inzetten, mocht ik een lekke band krijgen bel ik stal of ze me ophalen met de stal trailer.
Percy schreef:mirgino schreef:ik laat er nu geen reserve band meer inzetten, mocht ik een lekke band krijgen bel ik stal of ze me ophalen met de stal trailer.
Dat is leuk als je op een stal staat maar dat staan wij niet. Als wij aan de kant komen te staan zullen we het toch echt zelf moeten oplossen. Voor mij is een reserveband in de trailer net zo essentieel als de reserveband van de auto.
Bismarck schreef:Waar laten jullie hem dan aan de binnenkant? Ik wil een tweepaardstrailer met zadelkamer.
Karreman schreef:Ibbel schreef:Het is beter voor je band om het ding niet buitenop te hebben, dus verstandige mensen hebben het reservewiel ín de trailer en uit de zon. Misschien dat je daarom denkt dat weinig mensen een reservewiel hebben?
Ik heb in ieder geval wel een reservewiel en het ding ook al eens nodig gehad bij mijn vorige trailer.
Die 4 banden die er onder zitten staan ook de zon hoor. Maar wat net zo belangrijk is……. Gereedschap om het wiel te kunnen wisselen
Citaat:Nee, maar die controleer je over het algemeen vaker. Meeste lekke banden komen trouwens omdat de banden die eronder liggen te oud zijn. Dat je banden iedere 6 jaar zou moeten vervangen doet ook niemand.
Anders sta je alsnog raar te kijken