Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dierfysio schreef:Was een van die ruinen per ongeluk nog hengst (klophengst wellicht)? Of is er een hengst over het hek gesprongen om feest te vieren met de merries?
Of dácht je alleen dat het ruinen waren, maar was een ervan gewoon hengst, en heb je dat zelf niet goed gecontroleerd?
Ik denk dat dat wel uitmaakt namelijk.
Desalniettemin sh&tsituatie zeg...

Alexandra_ schreef:Vriendin van mij is dit overkomen.
Merrie stond in de wei bij (wat ze zeiden) merries en ruinen. Ze ging daar weg en later bleek de merrie drachtig te zijn. Toen ze verhaal ging halen zeiden ze dat het niet kon, want er staan daar geen hengsten. Hoe is ze dan drachtig geworden, via het gras?
Alexandra_ schreef:Vriendin van mij is dit overkomen.
Merrie stond in de wei bij (wat ze zeiden) merries en ruinen. Ze ging daar weg en later bleek de merrie drachtig te zijn. Toen ze verhaal ging halen zeiden ze dat het niet kon, want er staan daar geen hengsten. Hoe is ze dan drachtig geworden, via het gras?
sassefras schreef:voor 30 euro spuit je de merrie hengstig, probleem opgelost. wees blij met je pensionhouder en schuif hen niet van alles in hun schoenen