Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liselot schreef:Het kan ook zomaar zijn dat je vp gewoon te hoog is, een 17 jarige met een gebruiksaanwijzing is natuurlijk niet mega veel waard. Heeft ze papieren en zo ja wat is haar afstamming? Misschien aanbieden als fokmerrie als ze een leuk papier heeft?
En anders toch naar een handelaar brengen, echt niet alle handelaren zijn slecht, maar dan vang je er natuurlijk niet de hoofdprijs voor.
). Ik zou zelf liever niet mijn paard aan een handelaar verkopen, maar als dat de enige uit weg is... Het is beter dan slachten
Dungen schreef:Niet banketstaaf bedoeld maar waarom heb je nog geen advertentie op bokt markt gezet? (En waarom heb je je hier niet eerder aangemeld om een advertentie te zetten)
Hoe zit je advertentie in elkaar? Heb je goede foto's? Staat ze op verschillende sites? Etc. Etc. Heb je haar gedeeld op fb?
_Femkeeex schreef:Dungen schreef:Niet banketstaaf bedoeld maar waarom heb je nog geen advertentie op bokt markt gezet? (En waarom heb je je hier niet eerder aangemeld om een advertentie te zetten)
Hoe zit je advertentie in elkaar? Heb je goede foto's? Staat ze op verschillende sites? Etc. Etc. Heb je haar gedeeld op fb?
TS heeft vandaag Bokt aangemaakt
_Femkeeex schreef:Liselot schreef:Het kan ook zomaar zijn dat je vp gewoon te hoog is, een 17 jarige met een gebruiksaanwijzing is natuurlijk niet mega veel waard. Heeft ze papieren en zo ja wat is haar afstamming? Misschien aanbieden als fokmerrie als ze een leuk papier heeft?
En anders toch naar een handelaar brengen, echt niet alle handelaren zijn slecht, maar dan vang je er natuurlijk niet de hoofdprijs voor.
Je neemt me de woorden uit de mond. (Eerste stukje). Ik zou zelf liever niet mijn paard aan een handelaar verkopen, maar als dat de enige uit weg is... Het is beter dan slachten :j

youngster schreef:Liselot schreef:Het kan ook zomaar zijn dat je vp gewoon te hoog is, een 17 jarige met een gebruiksaanwijzing is natuurlijk niet mega veel waard. Heeft ze papieren en zo ja wat is haar afstamming? Misschien aanbieden als fokmerrie als ze een leuk papier heeft?
Je neemt me de woorden uit de mond. (Eerste stukje). Ik zou zelf liever niet mijn paard aan een handelaar verkopen, maar als dat de enige uit weg is... Het is beter dan slachten :j

Rambambam schreef:Verleasen wil ik liever niet, zoals ik al zei wil ik deze periode graag afsluiten. Bovendien kan ik het paard niet terugnemen als de lease beëindigd wordt...
Ik heb al heel veel hulp gehad bij de advertentie, maar ik kan geen betere rijfoto's oid maken omdat ik niet meer kan rijden en mijn paard nu al meer dan een half jaar stil staat en dus totaal uit vorm is. Ik heb al geprobeerd om een bijrijder te vinden, maar mijn paard is zo lastig dat ik daar geen succes mee heb. Ik krijg ook heel veel reacties op de advertentie, alleen iedereen haakt af. Ik had een paar weken geleden een deal gesloten met een koper, krijg ik een paar uur voordat mijn vriend en ik mijn paard weg zouden brengen een telefoontje dat de koop toch niet door kan gaan. Ontzettend frustrerend...
Er staan nu zoveel paarden te koop dat een 17-jarige zonder enige sportprestaties en een ontzettend lastig karakter heel weinig kans maakt. Ik wil haar zo gratis weggeven aan een betrouwbaar iemand! Maar die reageren niet op mijn advertentie![]()
@Luckystory: Paard in Nood zal ik een mail sturen!
Koper schreef:Het is een merrie. Als ze een geschikte afstamming heeft kun je haar misschien beschikbaar stellen als fokmerrie. Of anders als draagmoeder. Al weet ik niet of dat met 17 jaar nog kan, heb niet zo veel verstand van merries.
En welkom op bokt TS