Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ilaan schreef:Neem aan dat zij de paarden weer doorverkopen. Net zoals op de kinderboerderij. Je brengt je beest en zij verkopen het. Dus maken ze winst door de verkoopt en het gratis aannemen. Plus mensen die doneren.
lijkt me meer als logisch?
nou breng maar dan, plaats en mooie praatjes genoeg

Sissi87 schreef:Ik heb mijn paard ook wegens omstandigheden afgestaan, aan paardenopvang achterhoek. Ze heeft een heel mooi huisje gevonden. En er is ook een contract getekend dat hij degene die hem adopteert ervoor zorgt zeg maar, en niet mag doorverkopen en altijd mocht het niet gaan weer terug naar de stichting moet.
Sissi87 schreef:Ik heb mijn paard ook wegens omstandigheden afgestaan, aan paardenopvang achterhoek. Ze heeft een heel mooi huisje gevonden. En er is ook een contract getekend dat hij degene die hem adopteert ervoor zorgt zeg maar, en niet mag doorverkopen en altijd mocht het niet gaan weer terug naar de stichting moet.

Blon_D schreef:Sissi87 schreef:Ik heb mijn paard ook wegens omstandigheden afgestaan, aan paardenopvang achterhoek. Ze heeft een heel mooi huisje gevonden. En er is ook een contract getekend dat hij degene die hem adopteert ervoor zorgt zeg maar, en niet mag doorverkopen en altijd mocht het niet gaan weer terug naar de stichting moet.
Helaas is het wel zo dat er nauwelijks gecontroleerd word of er ook aan de regels word gehouden..