Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 10:24

Ik plaats dit topic om advies in te winnen.

Eind december heb ik mezelf een nieuw wedstrijdjasje cadeau gedaan. Ik vond de prijs in de winkel erg hoog en hen daarom gegoogled naar een betere prijs. Ik kwam terecht in de dump uitverkoop van www.superhorse.nl. Daar was het jasje een paar tientjes goedkoper en heb hem daar besteld. Direct netjes betaald en een mailtje gestuurd wanneer ik het jasje ongeveer zou ontvangen.

Nu is het inmiddels februari en heb nog niets gehoord en ontvangen. Op de site stond dat tot 31 januari geen bestellingen worden verwerkt, misschien zijn ze op vakantie? (+ dat ze in december wel gewoon bestellingen konden verzenden) Maar ik verwachtte eerlijk gezegd dat dan maandag bij hen alle bestellingen de deur uit zouden gaan. Ik hen meerdere malen contact gezocht, zowel telefonisch (buiten gebruik), als via mail (geen reactie).

Nu ben ik bang dat ik straks naar m'n geld kan fluiten. Het was een aanzienlijk bedrag (zeker voor mij als student) en krijg geen gehoor en kan helaas ook niet naar de winkel toe omdat de winkel zelf is opgeheven. De webshop verkoopt dus enkel nog de restanten.

Aanstaande vrijdag heb ik het jasje eigenlijk echt nodig, maar dat zal niet meer lukken denk ik.

Wie heeft tips om toch het jasje of geld te krijgen?

Maureen95

Re: Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:25

Staat er ergens nog een nummer van de KVK?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 10:35

Da's een goeie, maar kan ik zo niet vinden helaas...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:36

ED --> TAO

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:41

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:42

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:43

Dat is een vervelend probleem. Maar ik dacht dat superhorse ook op bokt zat. Zal eens even kijken of ik de naam kan vinden misschien dat ze hier nog af en toe komen en dat je via bokt contact zou kunnen op nemen.

Gevonden dit is hun profiel maar ik weet niet of ze dus nog actief zijn hier. Maar wie weet.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=225099

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:46

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 11:33

Bedankt voor de reacties! Ik had ook de verhalen vanochtend op dit forum gelezen en daarom raakte ik aardig in de stress...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:39

Of de webshop Superhorse Breda nog actief is weet ik niet. Wel weet ik 100% zeker dat de winkel verdwenen is (stond voor een leeg pand twee weken geleden). Begrepen heb ik van een andere paardenwinkel dat Superhorse Breda failliet zou zijn. De zadelmakerij en verkoop zadel zou wel nog functioneren. Over de webwinkel heb ik niets gehoord.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:43

Ik vrees het ergste omdat er ook staat dat ze vanaf November eigenlijk gesloten zijn. Ook kan ik niet op de icoontjes linksonderin klikken. Daar staat namelijk 'adres' maar daar kan ik dus niet bij. Anders zou je evt langs kunnen gaan om verhaal te halen.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:47

eilleen333 schreef:
Ik vrees het ergste omdat er ook staat dat ze vanaf November eigenlijk gesloten zijn. Ook kan ik niet op de icoontjes linksonderin klikken. Daar staat namelijk 'adres' maar daar kan ik dus niet bij. Anders zou je evt langs kunnen gaan om verhaal te halen.

Als je op het icoontje staat, kun je het adres gewoon zien (rechtsonder)

Adres
Teteringsedijk 89g
4817 MB Breda
Nederland
Bedrijfsnummer: 9755

Maar mijn theewater zegt me dat dat gewoon een leeg pand zal zijn...
Laatst bijgewerkt door Remy op 05-02-14 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:49

Ok, dan zal dat komend omdat ik op een ipad zit denk ik.
jammer dat het niet in de buurt is. Misschien is er een bokker die wel in de buurt zit die eens wil gaan kijken of daar mensen wonen ofzo en navraag doen over de levering van producten?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:50

Vervelend! Heb je ze al een PB gestuurd hier op bokt?
Ik heb een tijd terug via bokt heel aardig contact gehad met hun. Toen was de webshop wel gewoon nog actief maar ze waren toen heel aardig en meewerkend. Dus ik zou sowieso even een pb sturen hoe het zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 11:54

Hier staat een ander tel nummer..

Isabelle van Dijnsen
Regio's: Noord-Brabant
Website: http://www.superhorse.nl
E-mail: isabelle@superhorse.nl/zadelpasser@superhorse.nl
Telefoon: XXX
Isabelle is een heel betrouwbaar iemand, maar zullen erg druk zijn met de afwikkeling, grote kans dat jouw jasje niet meer voor handen was en jij tzt gewoon je geld terug gestort krijgt
Wel vervelend dat je nu geen duidelijkheid hebt.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 06-02-14 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 12:05

Het genoemde nummer is buiten gebruik en het pand is leeg... Dat wordt hem dus niet!

Ik ga een PB sturen en hopen dat ik via het mobiele nummer contact krijg.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:07

russel schreef:
Isabelle is een heel betrouwbaar iemand, maar zullen erg druk zijn met de afwikkeling, grote kans dat jouw jasje niet meer voor handen was en jij tzt gewoon je geld terug gestort krijgt
Wel vervelend dat je nu geen duidelijkheid hebt.

Dan zou het wel zo netjes zijn om mensen op de hoogte te houden...

Een vriendin van mij is op deze manier ook de boot ingegaan bij Superhorse en niet voor een klein bedrag. Ik zal haar een linkje naar dit topic sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:14

Ik denk dat er meer speelt dan wij denken....ik heb altijd super goede ervaringen met hun gehad en zeker met Isabelle. Failliet gaan gaat niet in je koude kleren zitten en of ze boven water komen is nog de vraag.

Er staat duidelijk op de site dat ze restantverkopen doen en dan heb je al het risico dat je naast de buit vist. ik denk dat alles langer duurt dan normaal.

Natuurlijk zou er iemand moeten zijn die de mailtjes beantwoord, maar schat zo dat ze geen personeel meer hebben. Met een gezin in je rug en de opruiming van het magazijn, je leven op irde brengen vergt meer dan je van te voren inschat.

Ik denk dat TS geen jasje gaat krijgen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 12:17

Ik hoef ook geen jasje meer, maar wel heel graag het geld terug. Het ging om €214,65 en daar heb ik nachten van wakker gelegen en over nagedacht... Zo echt vreselijk zijn als ik er niks meer van zie... Daar moet ik vrij lang voor werken namelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:24

Dat snap ik, maar ik schat zo dat je dat wel terug krijgt. Zij zijn niet zo dat ze dat houden, maar hun problemen groeien hun boven het hoofd.

Ik heb ooit na een jaar een compleet nieuw zadel gekregen omdat hij niet paste, eigenlijk niet helemaal goed opgemeten, zonder morren,zonder een woord, ze constateerde het en liet er een speciaal op maat maken......een service die je niet snel krijgt....dus ik verwacht een misverstand....

Knollboll

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 12:30

Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat je er nog iets van hoort. Wij hebben al een aantal negatieve ervaringen met superhors gehad, wij zijn er hierdoor ook al jaren niet meer geweest/ dingen besteld.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 13:28

Ik heb zojuist via mobiel contact gehad met een man. Hij beloofde mij het geld terug te storten omdat het jasje niet meer aanwezig was... Nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk gebeurd!

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:37

Fijn dat je hem iig even hebt gesproken. Nu het beste er maar van hopen!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:42

Fijn zeg! Hoop dat je snel je geld terug krijgt :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:46

Picassox schreef:
Ik heb zojuist via mobiel contact gehad met een man. Hij beloofde mij het geld terug te storten omdat het jasje niet meer aanwezig was... Nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk gebeurd!

Vraag hem om dit per mail aan jou te bevestigen.