Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:gap schreef:
Ben eigenlijk wel héél benieuwd waar ze dan verschil in maken
Met en zonder doorsmeren?
gap schreef:Het is wijs om je trailer ieder jaar te laten onderhouden bij een goed bedrijf, dit voorkomt altijd achterstallig onderhoud op de lange duur!! Daarbij weet je zeker dat je dan veilig rijd

yvonnepuntnl schreef:Keuring gebeurt niet altijd zoals het hoort. Vorig jaar in mei heb ik mijn trailer hier in de buurt bij een Focwa erkend bedrijf laten keuren en in augustus ontdekte ik bij het schoonmaken van de trailer slechte plekken in de bodem. De bodem was op diverse plekken aan het rotten. Zo erg dat dat niet binnen een paar maanden is ontstaan!
Contact opgenomen met het bedrijf en die erkenden direct hun fout en hebben zonder dat ik er om vroeg het hele bedrag van de keuring terugbetaalt.
Toch baal ik er nog steeds van. Juist voor de veiligheid van mn paarden heb ik de trailer laten keuren en bij het meest essentiële onderdeel letten ze niet goed op.
Inmiddels heb ik (bij een ander bedrijf) een nieuwe trailer gekocht, waarvan zowel de wanden als bodem van aluminium zijn, dus doorrotten zal nu niet snel meer gebeuren
ikke schreef:Dat schrijf ik niet, alleen veel minder snel dan hout. Er zit 15 jaar fabrieksgarantie op en mijn houten vloer was na 8 jaar al rot. Hout merk je trouwens ook niet als het onder zo'n rubber gietvloer zit!yvonnepuntnl schreef:Keuring gebeurt niet altijd zoals het hoort. Vorig jaar in mei heb ik mijn trailer hier in de buurt bij een Focwa erkend bedrijf laten keuren en in augustus ontdekte ik bij het schoonmaken van de trailer slechte plekken in de bodem. De bodem was op diverse plekken aan het rotten. Zo erg dat dat niet binnen een paar maanden is ontstaan!
Contact opgenomen met het bedrijf en die erkenden direct hun fout en hebben zonder dat ik er om vroeg het hele bedrag van de keuring terugbetaalt.
Toch baal ik er nog steeds van. Juist voor de veiligheid van mn paarden heb ik de trailer laten keuren en bij het meest essentiële onderdeel letten ze niet goed op.
Inmiddels heb ik (bij een ander bedrijf) een nieuwe trailer gekocht, waarvan zowel de wanden als bodem van aluminium zijn, dus doorrotten zal nu niet snel meer gebeuren
Wat is dat toch met mensen die denken dat aluminium niet rot????
Mag ik jullie erop wijzen dat aluminium ook gewoon gaat rotten met dat nadeel dat je het niet merkt, totdat er een gat in je beplating valt.....
yvonnepuntnl schreef:ikke schreef:Wat is dat toch met mensen die denken dat aluminium niet rot????
Mag ik jullie erop wijzen dat aluminium ook gewoon gaat rotten met dat nadeel dat je het niet merkt, totdat er een gat in je beplating valt.....
Dat schrijf ik niet, alleen veel minder snel dan hout. Er zit 15 jaar fabrieksgarantie op en mijn houten vloer was na 8 jaar al rot. Hout merk je trouwens ook niet als het onder zo'n rubber gietvloer zit!