Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Linnietje schreef:Ik wil zelf ook graag cremeren, maar het kost 1000,-! Even sparen dus.
Mijn andere paard is 26, dus heeft ook geen eeuw meer..
Maar mijn vriend wil geen blik in de woonkamer hebben staan, waar de pony in zit
Marije112 schreef:Khadya ging onverwacht dood, en ik had niet het geld (over) voor een crematie van weet ik veel hoe duur. Ik moest haar helaas op laten halen door de Rendac...
Mijn voorkeur gaat echter uit naar cremeren, meer paardwaardig...
Brainless schreef:Marije112 schreef:Khadya ging onverwacht dood, en ik had niet het geld (over) voor een crematie van weet ik veel hoe duur. Ik moest haar helaas op laten halen door de Rendac...
Mag ik vragen waarom je cremeren meer paardwaardig vindt?
Bij Rendac worden ze ook verbrand.
fokfanaat schreef:Absoluut slager of rendac, liefde voor mijn paard laat ik wel in dr verzorging zien als ze dr nog is.
Marije112 schreef:fokfanaat schreef:Absoluut slager of rendac, liefde voor mijn paard laat ik wel in dr verzorging zien als ze dr nog is.
Ik ga even een opschuddende opmerking in deze discussie gooien. Dit is niet om iemand tegen het been te schoppen of iemand te beledigen. Dit is ook tevens niet mijn mening, maar alleen een eye-opener;
Een dierbaar gezinslid (denk hierbij aan vader, moeder, broer of zus) laat je toch liever ook niet ophalen door een vrachtwagen met een grijper?
Nogmaals, dit wil niet persee mijn mening zijn, maar een nadenker.
Brainless schreef:Marije112 schreef:Khadya ging onverwacht dood, en ik had niet het geld (over) voor een crematie van weet ik veel hoe duur. Ik moest haar helaas op laten halen door de Rendac...
Mag ik vragen waarom je cremeren meer paardwaardig vindt?
Bij Rendac worden ze ook verbrand.