(excusses als het verkeerd staat en als de titel een beetje warrig is, kon niks beters bedenken).
Op Equitana dit jaar heb ik bij de stand van Horseware een deken gekocht voor mijn paard.
We hebben een Rambo Orginal turnout gekocht met een liner om er in vast te bevestigen.
Wij gebruiken de deken als tussendeken, zo heeft mij paard hem nu om omdat het niet koud genoeg is voor echte winterdeken maar al te koud is voor zonder als ikg een dikke vacht wil hebben.
Nu haalden ik va de week de deken er even af en zag tot mijn verbazing dat er al 1 van die ringen waarmee de dekens aan de voorkant vast zitten kapot gaat/is.

Op de tas van deze deken staat: 3 yeas guarantee against waterproffness & Breathability. Lifetime guarantee on the hardware.
Hieruit kan ik volgens mij opmaken dat dit onder de garantie valt. De aankoopbon is ook aanwezig van Equitana.
Maar nu mijn vraag: Hoe regel ik dit? Omdat ik de deken dus op Equitana heb gekocht. Stuur ik hem naar horseware zelf op (naar engeland ofzo?) of kan ik hiermee gewoon via een winkel geholpen worden ondanks dat ik daar de deken niet vandaan heb?
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en mijn moeder ook niet, vandaar dat we niet zo goed weten hoe we dit moeten aanpakken.
.