Ik zit met een probleem, wij hebben onze tinker gestald staan bij onze buren en hierover afspraken gemaakt.
dit omtrent het uitmesten, wie gaat er 's morgens/ 's avonds, het voeren ect...
Nu begint onze buuf zich steeds minder aan de afspraken te houden.
Nou zouden we vanavond stro gaan halen en hebben we haar gevraagd of ze even wilde helpen met sjouwen (zijn toch al gauw 50balen en om die alleen te gaan sjouwen is ook zo iets).
Nou kregen we te horen van haar dat ze daar geen zin in had en dit niet mocht van haar man...
Ze heeft wel nog eergister geholpen met het weg kruien van de mesthoop op dat deze opgehaald werd.
Vervolgens kregen we een smsje dat zij de hoofdhuurders waren en dat zij alles voor ons deden....
Altijd als er stro of hooi gehaald moet worden, helpen wij met uitladen en versjouwen naar de opslag en we passen op haar dochter
als zij weer eens vergeten is om de oppas te bellen (we hebben al een paar keer onze eigen plannen af kunnen zeggen omdat ze dit vergeten was).
Het is eerder andersom, want toen zij een ongeluk heeft gehad, was ik de gene die elke dag op en neer ging enzo, maar goed dat is niet
van belang.
Haar man weet overigens ook dat ze er een handje van heeft dat ze gewoon onder dingen uit wilt komen en hij is ook op de hoogte van de situatie. Echter wat ook wel logisch is, is dat hij kant kiest voor zijn vrouw.
Ik ben persoonlijk hier best van geschrokken dat ze nu zo reageerd en heb dan ook terug gesmst dat ze voort zelf haar eigen paarden maar kan gaan doen, en ik natuurlijk mijn eigen paardje.
zo opgelost natuurlijk (zou je zeggen).
Echter ik betaal nu €150,- p/m en dat is echt niet veel.
Nu zit ik er wel over te twijfelen om te gaan verkassen naar een andere stal.
Heb er een gevonden waar ik even veel moet doen, is misschien iets verder fietsen, maar ach dat is niet erg.
Maar deze is wel €40,- goedkoper.
Wat denken jullie bokkers wat ik nu zal doen?
Zal ik blijven waar ik nu sta? of zal ik verkassen naar deze andere stal??
Groetjes Roos.
ps: Nu ik het zo terug lees lijk ik wel een jong kind. Maar goed, weet nu echt even niet meer wat ik moet...
pps: Sorry als het verkeerd staat mods, maar wist niet waar ik het anders neer moest zetten.