Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ingvdh schreef:ik heb een achteruitrijcamera bij DX.com gekocht. Camera hangt in de trailer en pakt stroom van de binnenverlichting.
Beeldscherm is los en werkt op de sigarettenaansteker, de verbinding tussen camera en beeldscherm is draadloos.
Werkt prima voor mij, kosten waren ongeveer €50 a €60.
FlyAway schreef:ingvdh schreef:ik heb een achteruitrijcamera bij DX.com gekocht. Camera hangt in de trailer en pakt stroom van de binnenverlichting.
Beeldscherm is los en werkt op de sigarettenaansteker, de verbinding tussen camera en beeldscherm is draadloos.
Heb je een linkje naar de camera op DX.com? Klinkt erg interessant.
Ik heb hem gekocht via Ebay Duitsland
ingvdh schreef:ik heb een achteruitrijcamera bij DX.com gekocht. Camera hangt in de trailer en pakt stroom van de binnenverlichting.
ingvdh schreef:ik heb deze
http://dx.com/p/1-3-cmos-car-rearview-c ... -pal-82871
Het enige nadeel is dat er lijnen in beeld staan om in te kunnen parkeren, maar ik heb daar geen last van.
Je hebt hem zo ingebouwd, stroom voor de camera pakken we bij het lampje in de trailer vandaan, daar hebben we de camera ook in de buurt gemonteerd.
Althans, dat is zo bij de camera van mijn vriendin. FlyAway schreef:rina schreef:De mijne komt niet daar wegIk heb hem gekocht via Ebay Duitsland
Heb je dan een linkje naar jouw setje op Ebay Duitsland? Het is zoveel makkelijk te vinden dan
Dus de link naar mijn setje staat al lang en breed niet meer op Ebay
Maar als je gaat zoeken daar op Rückfahrkamera funk, Rückfahrsystem funk of Rückfahrkamera kabellos vind je ze in getalen. En met de verschillende manieren van aansluiten. Let daar wel op. Als je specifiek op de aansteker in de auto stroom wilt halen "Autolader" of "Zigarettenanzunder" erbij ingeven.
)700 euro mee moeten nemen... maar moet zeggen, is wel een super mooi systeem !!!
die kan je ophangen je hoort wat, ziet wat en is onder de 100 euro! en dan heb je zelfs nog met nachtzicht geloof ik
zie het al helemaal voor me 
maar het had me wel handig geleken